English

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان روز جهانی عصای سفید را گرامی داشت

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان این استان در پیامی فرا رسیدن روز جهانی عصای سفید را گرامی داشت.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان روز جهانی عصای سفید را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ولی اله نصر؛ مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان این استان در پیامی فرا رسیدن ۲۳ مهرماه (۱۵ اکتبر)، روزجهانی عصای سفید را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم                                                                                                 

پانزده اکتبر؛ مصادف با بیست و سوم مهرماه سال جاری، روز جهانی عصای سفید، بهانه ای است تا یادی کنیم از عزیزانی که علیرغم محرومیت از نعمت بینایی، عصای سفیدشان را چونان نمادی به نشان استقلال در دستان توانمند خود فشرده و  استوار در مسیر حرکت و فعالیت گام برمیدارند.

روشندلان با وجود سختی ها و محدودیت های پیش رویشان همواره جزء اعضاء فعال و پرتلاش جامعه بوده و حضور پیوسته آنها چه در عرصه های شغلی و چه در زمینه های اجتماعی و دانشگاهی همواره طنین انداز سخت کوشی و اهداف بلند این عزیزان بوده است. به طوری که در صفحات تاریخ این مرز و بوم، روشندلان بزرگی بوده اند که با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار، و خلاقیت و با تقویت سایر حواس خود توانسته اند در مسیر رشد و ترقی شخصی و اجتماعی گام برداشته و باعث سربلندی و سرافرازی کشور عزیزمان ایران شوند.

به طور قطع نقش نهادها و مسئولین متولی امور نابینایان در راستای فراهم ساختن شرایط مناسب زندگی و فعالیت برای این عزیزان به ویژه در بحث مناسب سازی شهری با توجه به قوانین مربوط به مناسب سازی و یا حمایت از افراد دارای معلولیت حائز اهمیت بسیار است.

اینجانب ضمن تبریک ۲۳ مهرماه روز جهانی عصای سفید به جامعه نابینایان، امیدوارم بتوانیم با همکاری دیگر نهادهای متولی امور نابینایان، در راستای ساختن دنیایی بهتر برای نابینایان و تحقق شعار آموزش همگانی، رفع موانع مشارکت و اجرای قوانین، گام برداریم.

                                                                       ولی اله نصر

                                                                    مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه