English

طی مراسمی؛

۶ کارفرما برتر استان کرمانشاه معرفی شدند

با حضور نائب رییس مجلس شورای اسلامی، آیین تجلیل از کارفرمایان برتر استان کرمانشاه برگزار شد.

۶ کارفرما برتر استان کرمانشاه معرفی شدند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، عبدالرضا مصری در همایش تجلیل از کارفرمایان برتر استان کرمانشاه با بیان اینکه در اصل دوم قانون اساسی و در کنار پنج اصل اعتقادی، موضوع حفظ کرامت انسانها قرار داده شده است، اظهار کرد : انسانها در زمان پیری بیش از دوران جوانی به کرامت نیاز دارند چرا که بزرگ خانواده هستند و این بزرگی هزینه دارد و امروز نظام بیمه ای کشور می‌تواند به افزایش کرامت انسانی در جامعه کمک کند.

وی با اشاره به اینکه نظام تامین اجتماعی، کرامت بخش و آرامش بخش است و در عین حال رکن اصلی تامین اجتماعی، کارفرمایان هستند افزود: کارفرمایان با تامین معاش و زندگی کارگران، سالانه مبالغ زیادی را به دولت کمک می کنند اما متاسفانه متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهند، حرمت آنها حفظ نمی شود و لذا همه دستگاه های اجرایی باید حرمت کارفرمایان را بگیرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی در قانون گذاری بسیار ضعیف عمل کرده در حالیکه می‌توان برای چالش های این سازمان قوانین جدیدی تصویب کرد تا میزان ضررهای آن کاهش یابد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم در ابتدای این همایش با بیان اینکه ۲۶۴ هزار بیمه شده اصلی و ۸۴ هزار مستمری بگیر در استان داریم گفت: ۲۰ هزار و ۸۰۰ کارفرما در استان کرمانشاه حق بیمه افراد تحت پوشش خود را پرداخت می کنند و براساس ۱۱ شاخص تعریف شده مانند پرداخت حق بیمه و دستمزد واقعی امروز از ۶ تن از آنها تجلیل می شود.

اسکندر کاکایی بازنشستگی های پیش از موعد را یکی از چالش های اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: در این بازنشستگی ها فقط تامین اجتماعی به وظایف خود عمل می‌کند و این در حالی است که ازدواج ها و طلاق های سوری و همچنین همسان سازی حقوق مستمری بگیران هم از دیگر چالش های تامین اجتماعی است که امیدواریم مرتفع شود.

گفتنی است که در پایان این مراسم از ۶ کارفرما برتر استان کرمانشاه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه