English

محمد شریعتمداری؛

۱۴ میلیون کارگر نیازمند مسکن هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تامین مسکن برای 14 میلیون کارگر تامین اجتماعی و تامین مسکن برای 3.3 میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و 1.5 میلیون نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور در دستور کار قرار دارد.

14 میلیون کارگر نیازمند مسکن هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری در حوزه مسکن با وزارت راه و شهرسازی، گفت: برای تحقق تکالیف قانونی امروز این تفاهمنامه به عنوان یک نقشه برای تامین مسکن قشر کارگری و بازنشستگی انجام خواهد شد، هرچند تحقق این امر نیازمند همکاری دستگاه های مختلفی است.

محمد شریعتمداری با بیان اینکه تامین مالی از طریق نظام بانکی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: بانک تعاون، بانک رفاه اجتماعی و بانک مسکن در اجرای این پروژه ها فعال خواهند بود همچنین بخشی از اعتبار از طریق صندوق بازنشستگی تامین می شود.

او با تاکید بر اینکه زمین به صورت رایگان و به صورت 99 ساله اجرا خواهد شد، تصریح کرد: اجرای این پروژه در مناطق پر جمعیت کارگری همچون شهرک های صنعتی انجام خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه جمعیت کارگری در ایران بسیار بزرگ است، تص یک کرد: در شرایط کنونی بیش از 40 میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی است.

او با تاکید بر اینکه 14 میلیون جمعیت کارگری مورد هدف ما قرار دارند، اظهار کرد: همچنین تامین مسکن برای 3.3 میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و 1.5 میلیون نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور در دستور کار قرار دارد، در حال حاضر نیز تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه