English

تیم امید بعثت کرمانشاه نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه با صدور حکم،‌ تیم امید بعثت کرمانشاه را نقره داغ، و نتیجه دیدار این تیم‌ با امید تراکتور را سه بر صفر به نفع تبریزی‌ها اعلام کرد.

تیم امید بعثت کرمانشاه نقره داغ شد
به گزارش خبرگزاری موج

، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

این حکم در حالی از سوی کمیته انضباطی صادر شده است که اعضای تیم امید در خارج از ورزشگاه محل مسابقه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بودند.

کاروان تیم فوتبال امید تراکتور برای برگزاری یک مسابقه در چارچوب رقابت های لیگ برتر امید به کرمانشاه سفر کرده بودند.

طبق برنامه رسمی فدراسیون فوتبال قرار بود در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر رده سنی امید، دیداری حساس بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز راس ساعت ۱۴ روز دوشنبه هفتم اسفند در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه برگزار شود.

در حالیکه حدود یک ساعت قبل از شروع دیدار همه عوامل برگزاری مسابقه از جمله داوران، پلیس، گروه پزشکی و ناظر بازی حاضر شده بودند تا مسابقه برگزار شود، مسوولان تیم تراکتور با مطرح کردن اینکه در ورودی ورزشگاه به اتوبوس حامل بازیکنان آنها حمله شده است، حاضر به برگزاری مسابقه نشدند.

همچنین براساس اعلام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه