English

یک تولیدکننده:

بروکراسی اداری مانع تامین آب وگاز مورد نیاز تولید است/دستگاه‌های خدمات‌رسان محدودیت‌های موجود را رفع کنند

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر بیان کرد: به استناد قانون، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند امکانات انتقال و عرضه خدمات خود را تا مبادی ورودی واحدهای صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی فراهم کنند که انتظار داریم این دستگاه‌ها به وظایف و تعهدات قانونی خود عمل کنند.

بروکراسی اداری مانع تامین آب وگاز مورد نیاز تولید است/دستگاه‌های خدمات‌رسان محدودیت‌های موجود را رفع کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر در گفت‌گویی بیان کرد: به استناد قانون، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظفند امکانات انتقال و عرضه خدمات خود را تا مبادی ورودی واحدهای صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی فراهم کنند که انتظار داریم این دستگاه‌ها به وظایف و تعهدات قانونی خود عمل کنند و در راستای تامین منابع موردنیاز آب و گاز، بروکراسی اداری و محدودیت‌های موجود در بخش‌های مورد نظر رفع شود.

یوسف شریفی با بیان این مطلب، افزود: شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر با ظرفیت ۲۲هزار و ۶۰۰ تن در سال به‌منظور تولید انواع مشتقات متیل آمین اعم از مونو متیل آمین، دی متیل آمین و تری متیل آمین در شهرک صنعتی سنقر در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به نیاز مبرم به آب در فرآیند تولید محصول نهایی، خنک‌سازی، اطفای حریق و وجود آن به مقدار ۷۰ درصد در محصول نهایی، تامین آب بسیار مهم و حیاتی است و بنا به موقعیت مکانی پروژه در استفاده از آب‌های زیرزمینی محدودیت‌هایی وجود دارد که شرکت شهرک‌های صنعتی به تعهد خود درزمینه تأمین آب عمل کرده که مازاد برآن نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر، خاطرنشان کرد: با وجود دو بویلر با مصرف بالا و نیاز به گرمایش ساختمان‌های اداری و فنی نیاز به تامین گاز با حجم بالاست که برای تامین آن باید ایستگاه فشار مجزا داشته باشیم که لازمه آن دریافت مجوزهای خاصی از شرکت گاز مرکزی است. انتظار داریم این مجوزها با سرعت صادر شود تا برای ورود این شرکت به چرخه تولید مشکلی به وجود نیاید.

شریفی اظهار کرد: مواد اولیه اصلی این طرح متانول و آمونیاک است. متانول موردنیاز حدود ۳۱ هزار تن در سال و آمونیاک موردنیاز این طرح نیز حدود ۱۰ 0هزار تن در سال برآورد شده که هر دو از منابع داخلی تامین خواهند شد. کاتالیست‌های موردنیاز طرح نیز از طریق واردات تامین می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: به استناد قانون، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظفند امکانات انتقال و عرضه خدمات خود را تا مبادی ورودی واحدهای صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی فراهم کنند که انتظار داریم این دستگاه‌ها به وظایف و تعهدات قانونی خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه