English

استاندار کرمانشاه:

خدمات‌رسانی به محلات حاشیه‌ای کرمانشاه با جدیت دنبال شود

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به مشکلات بسیار شهرک‌های حاشیه‌ای، می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند.

خدمات‌رسانی به محلات حاشیه‌ای کرمانشاه با جدیت  دنبال شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، امروز در آیین افتتاح معبر جدید مواصلاتی بین شهرک امام (ره) و شهرک مهدیه کرمانشاه، با قدردانی از شهرداری کرمانشاه و عوامل اجرایی این پروژه گفت: قطعا توسعه محورهای مواصلاتی در شهرک‌های حاشیه‌ای توسعه آنها را به‌دنبال خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه در ابتدا با محکومیت جنایات اسراییل در غزه ادامه داد: در هر مجلس و محفلی باید این ظلم و جنایت و محکوم کردن مرتبا تکرار شود تا همواره یادمان بماند که نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: اینکه در برابر چشم جهانیان، صدها کودک بی‌گناه و معصوم تکه‌تکه می‌شوند و صدایی از سازمان‌های حقوق بشری در نمی‌آید، رسوایی بزرگی برای آنهاست.

وی تصریح کرد: قطعا چنین جنایات هولناکی، تنها از رژیم کودک‌کشی مانند اسرائیل برمی‌آید.

وی تاکید کرد: این خون‌های به ناحق ریخته و پاک، نابودی این رژیم را رقم می‌زند و در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم جنایتکار خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه درباره پروژه در دست افتتاح اظهار کرد:  وجود این معبرهای جدید همچنین زمینه‌ساز خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به این مناطق خواهد شد.

صحرایی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این محورها، تسهیل تردد و کاهش ترافیک شهری را نیز به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود:  با انجام چنین پروژه‌هایی زمین‌های اطراف این شهرک‌ها نیز برای احداث واحدهای مسکونی جدید مناسب‌سازی شده و می‌تواند برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن مورداستفاده قرار گیرند.

پروژه شهرداری کرمانشاه

وی با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بیشتر به محلات حاشیه‌ای شهر گفت: صبح امروز به همراه شهردار بازدیدی از برخی شهرک‌های حاشیه‌ای داشتیم و مشکلات آنها را بررسی کردیم و امیدوارم شهرداری با جدیت توسعه و خدمات‌رسانی به این شهرک‌ها را دستور کار قرار دهد.

صحرایی گفت: برخی از این محلات مانند ملاحسینی و جعفرآباد با توجه به مشکلاتی که دارند، نیازمند توجه و خدمات‌رسانی ویژه‌ای هستند.

وی افزود: راه‌اندازی رینگ ترافیکی در اطراف شهر قطعا زمینه‌ساز خدمات‌رسانی بهتر به این محلات خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه