English

شهردار کرمانشاه:

بسته‌های تشویقی برای احداث ساختمان در بافت فرسوده تهیه شده است

بنا بر اعلام شهردار کرمانشاه، بسته‌های تشویقی برای افرادی که در محلات دارای بافت فرسوده ساخت و ساز انجام می‌دهند اختصاص داده می‌شود.

بسته‌های تشویقی برای احداث ساختمان در بافت فرسوده تهیه شده است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نادر نوروزی در جلسه ستاد باز آفرینی شهری با حضور استاندار و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه شورای مسکن امروز مطالب خوبی در خصوص بافت فرسوده و بافت ناکارآمد شهری مطرح شد.

وی افزود: بسته‌های تشویقی مناسبی برای افرادی که بخواهند در این محلات ساخت و ساز انجام دهند تهیه شده و علاوه بر افزایش طبقات و تخفیفی که به آن‌ها داده می‌شود، می‌توانند تسهیلاتی را از بانک‌ها اخذ کنند. 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مجموع این‌ها به ساخت و ساز در مناطق بافت فرسوده و بحث ناکارآمدی شهری کمک می‌کند و امید است بتوانیم این بافت فرسوده را بهبود ببخشیم. 

وی اذعان کرد: مهمترین نکته در مورد تسهیلاتی است که بانک‌ها باید اعطا کنند همانطور که در جلسه اشاره شد بانک به افراد تسهیلات بلامانع پرداخت می‌کند. 

این مقام مسئول ابراز کرد: نمی‌توان به صورت بلامانع وام پرداخت کرد زیرا اختلاس محسوب می‌شود و خواهشی که از شورای مسکن داریم این است که اجازه اهدا تسهیلات بانک به شهرداری را صادر کنند، ضمن اینکه به تخلفات نیز رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه