English

استاندار کرمانشاه:

بهره‌مندی از امکانات دولتی و ورزشی حق همه مردم است

هوشنگ بازوند در اولین نشست مجمع خیرین ورزش یار استان کرمانشاه گفت: دولت به‌تنهایی نمی‌تواند تمامی فضاهای موردنیاز جامعه را فراهم سازد و در این راستا مجمع‌های خیرین و انجمن‌ها می‌بایست پیش‌قدم شوند.

بهره‌مندی از امکانات دولتی و ورزشی حق همه مردم است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر توسعه فضاهای ورزشی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مجمع خیرین ورزش کرمانشاه، ابراز داشت: با مشارکت خیرین در گام نخست 15 زمین ورزشی روباز با اعتبار 90 میلیارد ریال در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه و به‌منظور افزایش سرانه فضاهای ورزشی احداث خواهد شد.

وی به لزوم فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌ها با همراهی خیرین ورزش استان به‌منظور دسترسی آحاد جامعه به فضاهای ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مجمع برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرها و روستاها و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان تشکیل‌شده و با همراهی و همدلی زمینه فعالیت ورزشی عموم مردم را فراهم خواهیم کرد.

بازوند از کرمانشاه به‌عنوان سند پهلوانی ایران‌زمین نام برد و گفت: اعضای این مجمع با منش پهلوانی و سخاوت همیشگی در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده مبنی بر ایجاد همدلی برای توسعه ورزش به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار پیش‌قدم شده و در این حوزه اهتمام جدی دارند.

مقام ارشد استان بابیان اینکه دولت به‌تنهایی نمی‌تواند همه شرایط را برای توسعه فضاهای فراهم نماید، خاطرنشان ساخت: این مجمع با تلاش خیرین، پیشکسوتان ورزشی و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف به شیوه‌ای عمل خواهد کرد که به‌صورت متوازن فضاهای ورزشی در تمامی استان ایجاد شود.

بازوند ادامه داد: امکانات دولتی باید در اختیار عموم مردم قرار گیرد و اجازه نخواهیم داد این سرمایه‌های عظیم در اختیار افراد محدودی قرار گیرد و تأکیدداریم برای توسعه ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی، نشاط و گسترش سلامت، حمایت از قهرمانان و پشتوانه سازی و پرورش نخبگان ورزشی باید همه امکانات و ظرفیت‌ها در بخش خصوصی و دولتی تجمیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه