English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

نظارت بر بازار کردستان در تعطیلات نوروز ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تداوم نظارت ها بر بازار این استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: بازار کالاهای اساسی در اولویت نظارت ها قرار دارند.

نظارت بر بازار کردستان  در تعطیلات نوروز ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسین رحیمیان در جریان بازدید مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی از کشتارگاه مرغ سنندج، گفت: بازدیدهای مشترک با حضور مدیران و مسئولان سازمان های دولتی در راستای نظارت بر بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در کنار سایر سازمان های مسئول در این بخش نظارت ها بر بازار را تداوم خواهد بخشید و این نظارت ها در ایام تعطیلات سال نو تا پایان ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری دنبال می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود: در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ سنندج، آخرین وضعیت کشتار مرغ و همچنین میزان تولید و عرضه این کالای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحیمیان با اشاره به گزارش سازمان جهاد کشاورزی در خصوص میزان کشتار مرغ در استان کردستان، ادامه داد: خوشبختانه در راستای اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ به بازار نخواهیم داشت و حتی میزان عرضه نیر بیش از میزان مصرف روزانه استان است.

وی با بیان اینکه نظارت ما بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان تداوم دارد، یادآور شد: بازرسی و نظارت بر بازار در راستای کنترل قیمت ها و جلوگیری از هر گونه تخلف صنفی صورت می گیرد و در این راستا انتظار داریم که شاهد همکاری و مشارکت خود مردم نیز باشیم و شهروندان هر گونه تخلف احتمالی را به‌ مراجع مسئول اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه