English

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سیاست سپاه بر تعاملی‌ بودن ارتباط با رسانه‌ها است

نمایندگان در تراز انقلاب و حوزه تعهدی و تخصصی بیشتر می‌توانند موثر باشند و مطالبات و خواسته‌های مردم را پاسخ دهند.

سیاست سپاه بر تعاملی‌ بودن ارتباط با رسانه‌ها است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام طاها توکلی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان  در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: دعوت بسیج و سپاه از رسانه‌ها، عمومی است و سیاست سپاه بر تعاملی‌بودن ارتباط با رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: موثرترین ابزار ارتباطی با مردم رسانه است، رسانه در بین مردم جایگاه دارد و ظرفیتی است که بدیل ندارد.

حجت‌الاسلام توکلی تصریح کرد: سپاه در عدم تایید و یا رد صلاحیت‌ها دخالتی ندارد اگرچه سازمان اطلاعات به عنوان یکی از منابع به استعلامات پاسخ می‌دهد.

وی افزود: نمایندگان مجلس وظیفه مصوب قوانینی دارند که متناسب با روند است و نمایندگان در تراز انقلاب و حوزه تعهدی و تخصصی بیشتر می‌توانند موثر باشند و مطالبات مردم را پاسخ دهند.

به گفته وی، اهمیت مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی بالاتر است چرا که وظیفه نظارتی بالاتری دارند و هر اندازه برای ما اهمیت دارد، برای دشمنان هم حائز اهمیت است اینکه چه افرادی با چه سلیقه‌ای به این مجلس راه می‌یابند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان ادامه داد: اجرای طرح شهید آرمان علی‌وردی یکی از برنامه‌های سپاه است که اثرات آن در روستاهای استان رفته است و قطعا در مشارکت گسترده مردم موثر واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: حزب و گروه و کسی که مسوولیتی می‌پذیرد باید در دوره چهار ساله عملکردهای ماموریتی را رصد کند که متاسفانه یا نیست و یا موضوعیت ندارد در صورتی که باید احزاب بر اساس آن اساس‌نامه‌شان پای کار بیایند، که بیشتر مطالبه‌گری و خط‌دهی است.حجت‌الاسلام توکلی تصریح کرد: روند کنونی، روند مثبتی است و رسانه‌ها در چنین شرایطی بیشتر می‌توانند بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه