English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

حرکت دشمنان برای شکستن اقتدار ایران پاسخ سخت سپاه را دریافت می کند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هر جا دشمن حرکتی برای شکستن اقتدار ایران اسلامی انجام دهد، پاسخ سختی از سوی سپاه دریافت خواهد کرد.

حرکت دشمنان برای شکستن اقتدار ایران پاسخ سخت سپاه را دریافت می کند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سردار امان الله گشتاسبی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۲۸ دی سالروز بمباران شهر سنندج توسط رژیم بعث اظهار کرد: امروز امریکا و اسراییل و معاندان اسلام می دانند که ایران در خط مقدم مقابله با آنها نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری به دشمن پاسخ دادیم، افزود: راه شکست دشمن حضور گرم و مقتدرانه در انتخابات اسفند است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: راهبرد دشمنان برای انحراف انقلاب، انشقاق اقوام بزرگ ایرانی بود که البته به واسطه جایگاه والای ولایت فقیه، حضور و همراهی مردم و انسجام و وحدت، توطئه آنان خنثی شده است.

سردار گشتاسبی به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه دشمن قرار گرفت، چرا که استقلال خواهی مردم و دفاع آنان از ارزش های دینی و معنوی با رهبری امام راحل برایشان قابل قبول نبود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا و تحلیل حماسه سازی های آنان ضروری است و باید تلاش کرد این فرهنگ ایثارگری و شهادت حفظ شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دیروز فریاد می زدیم که استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان خطرناک است و اغلب توجه نکردند تا اینکه امروز در غزه و فلسطین شاهد جنایات و قتل عام مردم بی گناه هستیم.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه ایران اسلامی الگویی برای ملت های آزاده شده است، اضافه کرد: دشمن در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب توطئه و برنامه از جنگ تا تحریم و تهدید را به وفور پیاده کرده است ولی موفق نشد به اهدافش برسد.

وی یادآور شد: مردم مستحق خدمت هستند و به نظام وفادارند و هر جا که لازم شد، سینه سپر کرده و از اعتلا و اقتدار نظام اسلامی دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در نجابت، پاکی و دفاع از ارزشهای اسلامی مردم کردستان حرف اول را می زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه