English

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه کردستان:

حضور گسترده در انتخابات دفع کننده تهدیدهای دشمنان است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات در واقع تولید قدرت برای دفع تهدیدهای دشمنان است.

حضور گسترده در انتخابات دفع کننده تهدیدهای دشمنان است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام حسین طائب روز سه شنبه در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کردستان در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان و فرهنگیان استان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: با همین شرکت پرشور در انتخابات و تولید قدرت، می توان برنامه تحولی خوبی برای اقتصاد و فرهنگ کشور ارائه داد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: دشمنان ما امروز دوگانگی در انتخابات را دنبال می کنند، پس باید مراقب بود و فریب توطئه های دشمن را نخورد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش دانشجویان در آینده کشور پرداخت و ادامه داد: امروز تلاش برای تولید علم در دانشگاه‌ها ضروری است و دانشجویان باید در رقابت علمی جهانی شرکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال سیطره بر جهان بوده و هستند، تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که با قدرت و نفوذ خود ارزش‌های آمریکایی را در جهان گسترش دهند و بزرگترین مانع خود را ارزش‌های دینی به ویژه اسلامی می‌دانند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تصور آمریکا این بود با فشار اقتصادی به مردم و کشور سبب اغتشاشات مردمی در داخل خواهند شد و بعد از اغتشاشات قطعاً ایران پای میز مذاکره خواهد آمد و از ایران امتیازگیری خواهند گرفت که دچار اشتباه محاسباتی شدند.

حجت السلام طائب با بیان اینکه آمریکایی‌ها ناامن سازی و انشقاق سازی نسلی را از اهداف خود در خلق تصویر جدید در ایران قرار داده‌اند، گفت: ایجاد حس ناامنی در کشور ما از اهداف آمریکایی‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه