English

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

مجموعه رسانه ها برای افزایش مشارکت انتخاباتی به میدان بیایند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: رسانه‌ها برای افزایش مشارکت انتخاباتی وارد میدان شوند و خدمات نظام و دولت را اطلاع‌رسانی و تبیین کنند.

مجموعه رسانه ها برای افزایش مشارکت انتخاباتی به میدان بیایند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها پیشانی همه فعالیت‌های دولت هستند، اظهار داشت: ضعف‌های موجود در تبیین خدمات دولت و نظام را باید رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی سریع و شفاف‌سازی در جامعه از بین ببرند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مازندران بسترهای دریافت اخبار درست را در تبلیغات انتخاباتی نامزدها تمهید کنند، ادامه داد: رسانه‌های استان اخبار انتخابات را از شورای اطلاع‌رسانی به عنوان مهم‌ترین و مطمئن‌ترین منبع خبری دریافت کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، هنر رسانه‌ها را مسأله‌سازی برای چگونگی افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و خاطرنشان ساخت: تولید محتوای مرتبط با انتخابات از سوی رسانه‌های مازندران برای همه اقشار جامعه مورد توجه قرار داشته باشد.

وی به اهمیت پیوست‌های اجتماعی و رسانه‌ای در همه طرح‌های عمرانی، اجتماعی، تولیدی و توسعه‌ای مازندران اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید در افزایش مشارکت انتخابات پیش رو پای کار بیایند.

وی افزود: ‌نظام مسایل در بخش‌های مختلف شهری و روستایی مازندران احصا شده و رسانه‌ها می‌توانند از باب مطالبه‌گری از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه استان، امیدآفرینی را در جامعه گسترش بدهند.

عزیززاده گرجی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاع رسانی از اقدامات نظام و دولت، بیان داشت: انتظار می‌رود که رسانه‌های استان مدیران دستگاه‌های اجرایی را در بخش‌های مختلف به ویژه انتخابات پاسخگو کنند.

وی با بیان این‌که مشارکت در انتخابات اعتماد عمومی، ‌سرمایه اجتماعی و در نهایت ضریب امنیت را بالا می‌برد، اظهار داشت:‌ تمام دغدغه دولت حل مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم است. اراده جدی نماینده عالی دولت در مازندران نیز همسو با رویکرد دولت، تلاش شبانه‌روزی برای حل نظام مسایل مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به اجرای طرح ارائه راهبرد و حل نظام مسایل مردم در مساجد بابل اشاره و تصریح کرد: این طرح تاکنون در ۲۱۹ مسجد این شهرستان با هدف حل مشکلات مردم انجام شده است.

وی اظهار داشت: امروز مراجع محلی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی تغییر کرده‌اند. به یقین اگر مردم واقعیت‌ها را به موقع بشنوند، بیشتر با آرمان‌های نظام همراه می‌شوند.

عزیززاده گرجی ابراز داشت: انتخابات را مردم برگزار می‌کنند و نمونه بارز آن این‌که عوامل شعب اخذ رأی و اعضای هیأت اجرایی که به عنوان معتمدان مردم ‌انتخاب شدند از بطن جامعه و اقشار مختلف مردم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه