English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

حماس با حمله به اسرائیل برای حق غصب شده فلسطین به کشورهای منطقه جسارت داد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: حماس با حمله به اسرائیل برای حق غصب شده حود، غرور خام رژیم صهیونیستی را شکست و به برخی کشورهای اسلامی منطقه جسارت داد.

حماس با حمله به اسرائیل برای حق غصب شده فلسطین به کشورهای منطقه جسارت داد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،  علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در تمجید از پیروزی های خیر رزمندگان فلسطینی در دفاع از حق غصب شده خود و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این باره، عنوان کرد: رهبر انقلاب با صراحت مواضع نظام را تببین فرمودند و بیان داشتند که «این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند».رژیم صهیونیستی جایگاه جعلی خود در دنیا از دست داده و همه متوجه غاصب بودن و جعلی بودن این رژیم شده اند.

وی با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در حوزه اطلاعاتی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که ادعا می کرد بزرگترین و پیشرفته ترین نظام های اطلاعاتی در جهان را دارد توان نداشت که زمان عملیات نیروهای حماس را مشخص و یا مسیرهای عملیاتی را شناسایی کند.این شکست اثبات می کند موساد از قدرت و توانمندی اطلاعاتی افسانه‌ای برخوردار نیست.

 حسینی خاطرنشان کرد: مردم جهان هیچ‌گاه جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، نبرد حماس علیه رژیم صهیونیستی را ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان اسراییل عنوان کرد و افزود: با حمله حماس به رژیم صهیونیستی هیمنه پوشالی این رژیم فرو ریخت و برای جهانیان ثابت شد که قدرت اسراییل از خانه عنکبوت هم شکننده تر است.

وی افزود: ریشه بدبختی‌های اسراییل این است که حاضر نیست یک واقعیت را بپذیرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسراییل یک اسب بازنده است و باید سرزمین اشغال شده را به صاحبان اصلی خود یعنی مردم فلسطین تحویل دهد.

وی گفت: این حمله چنان بر پیکره رژیم صهیونسیتی اثر مخرب داشته است که هنوز بعد از چند روز نتوانسته است تلفات خود را ارزیابی کند و به صورت کور مناطق نوار غزه را بمباران می‌کند و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت می‌رساند.

وی ابراز داشت: ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (پنجشنبه) 1200 نفر شهید شده اند که اغلب آنها زنان و کودکان هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: یکی از مسائل مهم در این حمله تاریخی این است که بر خلاف تردیدهای قبلی کشورهای منطقه بدون تردید از فلسطین حمایت کردند و بعضاً دستور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از دستور کار خود خارج کردند.

دکتر حسینی با تأکید به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: همه دنیای اسلام، علی الخصوص کشورهای عربی منطقه موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه