English

سرپرست اداره کل پست استان کردستان:

رشد ۱۳ درصدی ترافیک صادره مرسولات پستی در کردستان

سرپرست اداره کل پست استان کردستان، گفت: ترافیک صادره مرسولات پستی در شش ماهه اول امسال از کردستان به سایر نقاط کشور ۱۳ درصد رشد داشته است.

رشد 13 درصدی ترافیک صادره مرسولات پستی در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، محمد امیدی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان کردستان در جمع خبرنگاران به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: ۲۰ نهاد و سازمان دولتی در بحث آدرس دخیل هستند و هر کدام از این سازمان ها به شیوه خودشان بحث آدرس را پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه ۶۳۴ نقطه واحد پستی در کردستان فعالیت دارد که ۱۵ مورد دولتی و مابقی خصوصی هستند، افزود: پست مکلف است مرسولات پستی را در تمامی نقاط کشور به خصوص مناطق محروم تحت پوشش قرار دهد.

سرپرست اداره کل پست استان کردستان، به مجموع ترافیک وارده و صادره مرسولات پستی در شش ماه امسال در استان کردستان پرداخت و بیان کرد: ترافیک وارده و صادره مرسولات پستی در شش ماه امسال در استان به سایر نقاط کشور دو میلیون و 266 هزار و 475 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد پنج درصدی برخوردار بوده است

امیدی عنوان کرد: ترافیک صادره مرسولات پستی در شش ماهه اول امسال از کردستان به سایر نقاط کشور ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: روزانه ۱۲ هزار و ۵۶۰ فقره مرسوله ترافیک پستی انجام می گیرد که این نشان از جایگاه بسیار خوب پست در میان مردم است.

سرپرست اداره کل پست استان کردستان، با اشاره به اینکه 181 فروشگاه های اینترنتی استان کردستان وجود دارد که نسبت به سال گذشته از رشد 54 درصد برخورد دار بوده است، تصریح کرد: به ازای هر ۴۵ کیلومتر و هر پنج هزار و ۵۰۰ شهروند، یک واحد پستی در استان کردستان وجود دارد.

امیدی گفت: ترافیک وارده و صادره خرید فروش اینترنتی در سال گذشته 198 هزار فقره بود که تنها 9 درصد از کل ترافیک وارده و صادره مربوط به خرید فروش اینترنتی بوده است و مستقیم با پست ارتباط دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت در توزیع مرسولات پستی شهریورماه نسبت به مردادماه در سنندج بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه