English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

وضعیت عفاف و حجاب استان کردستان بهتر شده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، گفت: وضعیت حجاب و عفاف هم در سطح ادارات و هم در سطح جامعه استان کردستان نسبت به قبل بهتر شده است.

وضعیت عفاف و حجاب استان کردستان بهتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، دکتر علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صبح امروز در جلسه «بررسی روند ارزیابی عفاف و حجاب در ادارات» که در سالن جلسات ستاد برگزار شد، با تأکید بر اهمیت حجاب و عفاف در ادارات، اظهار کرد: وضعیت حجاب و عفاف هم در سطح ادارات و هم در سطح جامعه استان کردستان نسبت به قبل بهتر شده است.

وی با بیان اینکه لایحه حجاب و عفاف برای تصویب، مراحل نهایی خود را طی می کند، خاطرنشان کرد: موضوع حجاب و عفاف به سه دسته تقسیم می شود، یکی اینکه، عده ای تمایل به بی حجابی ندارند و بعضا اگر حجاب مناسبی هم نداشته باشند با یک تذکر ساده حجاب را رعایت می کنند.

دکتر حسینی دسته دوم را شل حجاب خطاب کرد و گفت: این گروه هم ذاتا مقید به حجاب هستند اما گاها به این موضوع بی اهمیت می شوند و اینها هم با یک تذکر زبانی خود را اصلاح می کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان دسته سوم را کسانی دانست که مروج بی حجابی بوده و از این طریق در عناد با قوانین جامعه هستند و از سر لجبازی اقدام به بی حجابی می کنند.

وی حجاب و عفاف را یک قانون دانست و گفت: باید به قانون احترام گذاشت و مطابق با آن عمل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مسئله «زن، زندگی، آزادی» را که توسط دشمن راهبری می شد را یک پروژه چندوجهی برای ایجاد دگرگونی در ایران دانست و گفت: طرح این مسئله فقط به منظور حجاب نبود، بلکه اهداف دیگری در پشت پرده داشت و به طبع این اهداف، آسیب های اجتماعی متعددی گریبان گیر جامعه خواهد شد.

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت وجود حجاب و عفاف در سطح ادارات استان کردستان، عنوان کرد: از آبان ماه امسال وضعیت حجاب و عفاف ادارات به صورت ویژه بررسی می شود و علاوه بر تشویق کارمندان با حجاب با کارکنان بی حجاب نیز برابر قانون و مقررات رفتار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه