English

توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان کردستان

بنیاد علمی آموزشی قلم چی بیش از 6 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا کرد.

اهدای بیش از 6 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، معصومه حسنی خونسار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اعلام این خبر اظهار کرد: کتاب‌های اهدایی شامل دو هزار و 116جلد کتاب از منابع آموزشی قلم‌چی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کنکوری‌ها) و سه هزار و 925 جلد کتاب گروه کودک از سه انتشارات (مبتکران، نردبان و پرستو) بوده است.

وی عنوان کرد: کتاب های اهدایی توسط انتشارات قلم چی با حضور نمایندگان این موسسه و رئیس مجمع خیرین کتابخانه ساز استان در کتابخانه مرکزی سنندج به نمایندگان کتابخانه های عمومی تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، ارزش کتاب های اهدایی را بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برشمرد و بیان کرد: کتاب های اهدایی به زودی در قفسه های 53 باب کتابخانه عمومی در کتابخانه های عمومی استان قرار می گیرد تا علاقمندان و به ویژه متقاضیان حضور در کنکور سراسری از آن ها استفاده کنند.

حسنی خونسار با تقدیر از فعالیت های بنیاد قلم چی، تصریح کرد: این بنیاد هر سال علاوه بر فعالیت های عام المنفعه، اقدام به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی در مناطق مختلف کشور می کند و این امر در غنی سازی منابع کتابخانه ای بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی امری پسندیده و بسیار ارزشمند است و می تواند علاوه بر ارتقای سرانه منابع کتابخانه ای، به جذب کتابخوانان بیشتر برای حضور در این نهاد فرهنگی کمک کند. 

وی اضافه کرد: بنیاد علمی آموزشی قلم چی در سال های گذشته نیز چند هزار کتاب کمک آموزشی به کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه