English

هفته دولت؛

۴ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سنندج با اعتبار بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال افتتاح شد

در ششمین روز هفته دولت 4 پروژه آبرسانی به روستاهای توریور، چنو، صادق آباد و فطره زمین شهرستان سنندج با هزینه 66.4 میلیارد ریال افتتاح شد.

4 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سنندج با اعتبار بالغ بر 66 میلیارد ریال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ در آئین افتتاح این پروژه ها که با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان سنندج برگزار شد، 4 پروژه در بخش سیروان، حسین آباد، کلاترزان و مرکزی سنندج با هدف تأمین آب جمعیت مجموع 1360 نفری این 4 روستا به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی به روستای توریور بخش سیروان برای جمعیت 767 نفر با 8 کیلومتر شبکه توزیع آب، نصب 360 ست انشعاب و با هزینه 27.5 میلیارد ریال اجرا شده است.

در روستای صادق آباد بخش حسین آباد سنندج، آبرسانی برای جمعیت 298 نفری این روستا با اجرای 4 کیلومتر شبکه توزیع، 2 کیلومتر خط انتقال، ساخت یک باب مخزن، بهسازی 2 دهنه چشمه و با هزینه 20.2 میلیارد ریال انجام شده است.

تأمین آب روستای چنو بخش مرکزی سنندج نیز با 2.5 کیلومتر شبکه توزیع و 3 کیلومتر خط انتقال، احداث یک باب مخزن و بهسازی 2 دهنه چشمه با هزینه 17.4 میلیارد ریال برای جمعیت 185 نفری این روستا انجام شده است.

پروژه آبرسانی به روستای فطره زمین بخش کلاترزان برای جمعیت 110 نفر با یک کیلومتر شبکه توزیع و 800 متر خط انتقال، احداث یک باب مخزن و حفر یک حلقه چاه با هزینه 1.3 میلیارد ریال اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه