English

فرماندار سنندج؛

برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای سنندج

فرماندار سنندج از پایان گازرسانی به روستاهای سطح این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای سنندج

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حسن عسکری فرماندار سنندج در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بر سر کار آمد، این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین تلاش و کوشش برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب داشت.

وی افزود: اکنون نیز دولتمردان و دولت خدمتگزار سیزدهم با شعار مردم‌داری و مردم‌محوری و با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر، در مسیر خدمتگزاری به مردم قرار دارند و در طول این دو ساله از عمر دولت نشان داده‌اند که شان و جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستند.

فرماندار سنندج همچنین به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره و بیان کرد: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است که با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح و در طراز مردم و انقلاب، استان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در هفته دولت امسال 112 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری 13عنوان کرد: پروژه آن مربوط به بخش کشاورزی، 12 پروژه گازرسانی به روستاها و برگزاری جشن گازدارشدن تمامی روستاهای سطح شهرستان، 7 پروژه در بخش آبرسانی به روستاها و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی، 16 پروژه خرید و احداث مسکن محرومین برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد، 10 پروژه حوزه برق و پروژه‌های حوزه‌های دیگر افتتاح خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه