English

حسین رضایی مطرح کرد:

ثبت‌نام بیش از هزار نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان

مسئول کمیته علمی داوری جشنواره شهروند برگزیده همدان در ویژه برنامه تلوزیونی با اشاره به ثبت‌نام بیش از هزار نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان، به بیان ویژگی های شهروندان متعهد به تکالیف و وظایف شهروندی و چگونگی داوری در این جشنواره پرداخت.

 ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین رضایی، مسئول کمیته علمی داوری جشنواره شهروند برگزیده همدان در ویژه برنامه تلوزیونی با اشاره به ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان و اهداف جشنواره شهروند برگزیده و ورود این جشنواره به مبحث داوری پرداخت.

 

 ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان

رضایی با بیان اینکه امسال هزار و 620 نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در اولین جلسه داوری حدود 20 پرونده با دقت نظر و وسواس علمی و تخصصی هیئت داوران مورد داوری قرار گرفت.

مسئول کمیته علمی داوری جشنواره شهروند برگزیده با تاکید بر اینکه امسال 12 شهرونده برگزیده اصلی خواهیم داشت که در حیطه و حوزه مدیریت شهری هستند، ادامه داد: در این دوره از جشنواره 8 شهروند برگزیده جنبی نیزخواهیم داشت.

وی با اشاره به  ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان، به هدف اصلی و نهایی این جشنواره پرداخت و افزود: شناسایی شهروندان متعهد به تکالیف و وظایف شهروندی که در وجود خود عنصر ارزشمند تعلق شهروندی را ایجاد و رشد داده و به منصه ظهور رسانده‌اند و درعین حال به تکالیف شهروندی آگاه بوده و مطالبه گرهستند.

شناسایی شهروندان فعال، تجلیل و الگوسازی آنان به آحاد جامعه و در نهایت افزایش سطح سرمایه اجتماعی که از 2 مولفه اصلی اعتماد و مشارکت اجتماعی که زیر بنای توسعه شهری همانا سرمایه اجتماعی است؛ مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره است.

رضایی  با اشاره به  ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان، خاطرنشان کرد: امیداست این ریل‌گذاری به شکل مناسبی صورت گیرد که در سال‌های آتی نیز شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره باشیم.

 

 پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، هدف اصلی سازمان فرهنگی شهرداری  

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان و گذری بر فعالیت‌های اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و موضوع آموزش شهروندی پرداخت و گفت: در مبحث آموزش شهروندی، جامعه هدف که دانش آموزان‌اند را با حقوق و تکالیف شهروندی در حوزه‌های مختلف با شیوه‌های مختلف مانند تورهای گردشگری، اجرای نمایش، توزیع کتابچه و... آشنا می‌کنیم.

رضایی به فعالیت‌های اداره سلامت این سازمان اشاره کرد و افزود: در اداره سلامت یک ارتباط موثر را با سایر سازمان‌های هم سو مانند سازمان بهزیستی، قوه قضاییه، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی«ره» و سازمان‌های مردم نهاد درحوزه سلامت مثل مجمع خیرین سلامت استان، انجمن حمایت ازبیماران کلیوی و... در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ کیان خانواده با اجرای برنامه‌های مشترک جهت رسیدن به اهداف مد نظر گام بر می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه شاخص ترین برنامه ما تاسیس خانه سلامت در فرهنگسراهای سطح شهر و ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی به آحاد مردم است، ادامه داد: مساعدت‌هایی نیز از طریق معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد هیئت های مذهبی بصورت مستمرو در حد بزاعت انجام می‌شود.

مسئول کمیته علمی داوری جشنواره شهروند برگزیده همدان در ویژه برنامه تلوزیونی با اشاره به ثبت‌نام بیش از هزار  نفر در جشنواره شهروند برگزیده همدان و اهداف جشنواره شهروند برگزیده و ورود این جشنواره به مبحث داوری پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر