English

مهدی نوبانی عنوان کرد؛

امسال ۲۴ دستگاه اتوبوس به بندرعباس اضافه می‌شود/ احداث پارک دفاع مقدس و پارک ۵۰ هکتاری در ۱۴۰۱

شهردار بندرعباس تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های ۱۴۰۱ شهرداری احداث پارک دفاع مقدس و پارک پنجاه هکتاری شهر بندرعباس است.

امسال ۲۴ دستگاه اتوبوس به بندرعباس اضافه می‌شود/ احداث پارک دفاع مقدس و پارک ۵۰ هکتاری در ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: تلاش کردیم در عید نوروز مهمان‌نوازی خوبی داشته باشیم و از بهمن‌ماه ستاد استقبال از بهار تشکیل شد و با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و سایر مسئولان استان توانستیم نارضایتی‌ها را به حداقل برسانیم و درهمین راستا جلسات متعددی گرفته شد و پشتیبانی خوبی صورت گرفت.

نوبانی افزود: در سالی که گذشت، سهمیه 24 دستگاه اتوبوس را به بندرعباس اختصاص دادند و این موضوع به مصوبه شورا نیاز داشت و اگر پول را تا قبل ساعت دو بعد از ظهر روز سه شنبه آخر سال واریز نمی‌کردیم اتوبوس‌هایی را که 80 درصد تخفیف دولتی خورده بود، نمی‌توانستیم خریداری کنیم و در این خصوص شورا مصوبه‌ای را به سرعت تدوین کرد تا این امکان محقق شود.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: اولویت بودجه ۱۴۰۱ شهرداری بندرعباس،  تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و پروژه‌هایی است که خلل قانونی پیدا کرده است و هر هفته جلسه می‌گرفتیم تا راه حل آن را بیابیم و موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اقدامات اولیه برای تقاطع غیر هم‌سطح پیامبر اعظم(ص) انجام شده است و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود و پارک صدف نیز به زودی به بهره‌برداری می رسد.  

نوبانی اظهارداشت: یکی از مهمترین برنامه های ۱۴۰۱ شهرداری  احداث پارک دفاع مقدس و پارک پنجاه هکتاری شهر بندرعباس است.

وی افزود: نصب المان‌ها براساس هویت فرهنگی و بومی شهر در دستورکار قرار گرفته است. 

شهردار بندرعباس ابراز داشت: در پرداخت حقوق‌های پرسنل یک ماه عقب هستیم و از این بابت ما شرمنده همه همکاران هستیم اما علت این بوده که تاکنون ارزش‌افزوده کل کشور واریز نشده است و این امر سبب عقب‌افتادگی پرداخت‌ها شده است.

وی در پایان اذعان داشت: تلاش‌مان در سال جدید این است که رسیدن به درآمدهای پایدار را پیگیری کنیم تا شهرداری را از وابستگی به ارزش افزوده جدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه