English

جلسه شورای شهر بندرعباس بار دیگر به حد نصاب نرسید

جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور پاسخگویی شهردار بندرعباس به سؤال دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر بار دیگر به دلیل به حدنصاب نرسیدن به پایان رسید.

جلسه شورای شهر بندرعباس بار دیگر به حد نصاب نرسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز در ۱۷۸ امین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: در تاریخ ۲۲ اردیبهشت طرح سؤالی مطرح شد که جز مطالبات شهروندان بود و به شهردار ابلاغ شد.

فاطمه جراره اظهار کرد: در ۶ خردادماه بنا بود شهردار حضور پیدا کند که طبق درخواست شهردار جلسه به ۱۱ خرداد موکول شد و در آن جلسه به دلیل عدم حضور ۴ عضو شورا جلسه به حدنصاب نرسید و تشکیل نشد.

وی ادامه داد: امروز نیز جلسه تشکیل‌شده و تعدادی از اعضای شورا در صحن شورا حضور ندارند و دارند از حقوق قانونی اعضای شورا که سوالاتی از شهردار مطرح کنند، جلوگیری به عمل می‌آورند.

جراره با اشاره به اینکه حس مطالبه گری در شهروندان و شورا باید به وقوع بپیوندد و این موضوع باید سریعاً جمع شود اما عده‌ای مانع این کار می‌شوند، خاطرنشان کرد: قانون مشخص کرده این جلسات تکرار می‌شود و غیبت اعضا نیز مطابق قانون قابل‌بررسی است.

وی با بیان اینکه این حساسیت در افراد به وجود آمده و باید تابوی سؤال از شهردار شکسته شود، اضافه کرد: ما نمایندگان مردم هستیم و باید پاسخگوی مردم باشیم، کلیه اعضای شورا باید در جلسه شورا حضور پیدا کنند و از حقوق مردم دفاع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: از همکارانم می‌خواهم در جلسات بعدی شورا حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه از شهردار نیز می‌خواهم در این جلسات حضور یابد، تصریح کرد: تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه و شهردار که برای پاسخگویی در جلسات حضور پیدا می‌کنند و امیدواریم همکاران غایبم پاسخ قانع‌کننده‌ای برای شهروندان داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه