English

توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری است

شهردار بندرعباس پیرامون ایجاد فرهنگ‌سرا و توسعه فضاهای ورزشی در این محله تصریح کرد: توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری است

توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای ایجاد ارتباط موثر و مفید با مردم شهردار بندرعباس به همراه اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در مسجد صاحب الزمان محله پشت شهر مشکلات این محله را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس پس از شنیدن دغدغه های مردم  پیرامون اهمیت تاریخ محلات قدیمی به عنوان بخشی از هویت شهر بندرعباس، گفت: با توجه به اولویت ها و مسائل مطرح شده قطعا شهرداری منطقه با برنامه ریزی دقیق نسبت به رسیدگی و حل مشکلات اقدام خواهد کرد.

وی عنوان کرد: فضای سبز مجاور بازار قدیم ماهی فروشان پشت شهر و احداث بازارچه صنایع دستی پس از رفع مشکلات و موانع در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت و قطعاً ایجاد مجموعه بازارچه دائمی صنایع  دستی در جهت منافع مردم در این محله راه اندازی خواهد شد.

نوبانی افزود: بازگشایی و تکمیل معابر و پیاده رو شمالی مجاور بلوار امام سجاد در سال آینده با تصویب بودجه مناسب در شورای اسلامی شهر احداث و تکمیل خواهد شد.

وی همراهی و همکاری مردم پیرامون بازگشایی معابر محلات را یک مساله مهم در چشم انداز توسعه محلات عنوان کرد و گفت: ظرفیت فرهنگی اجتماعی محلات با اصالت شهر باید با ایجاد معابر و خیابان های جدید به روزرسانی شود تا بتوانیم هویت، بافت و اصالت این محلات را حفظ و احیا نماییم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: صیادان و ماهی فروشان به عنوان تلاش‌گران عرصه دریا و دریانوردی باید تکریم شوند و اهالی محترم این محله میتوانند علاوه بر بیان مشکلات محله در این مکان روزهای سه شنبه با حضور در دیدارهای هفتگی پیگیر دغدغه ها و مسائل محله باشند.

این مقام مسول پیرامون ایجاد فرهنگ‌سرا و توسعه فضاهای ورزشی در این محله تصریح کرد: توسعه فرهنگی و ورزشی محلات جزو اولویت های مجموعه شهرداری است و قطعا پس انجام مطالعات و تامین زمین مناسب این مجموعه ها در محله پشت شهر ایجاد خواهد شد.

نوبانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از پیگیری و بیان صریح مشکلات تاکید کرد: هم‌گرایی در محلات باعث همبستگی و اتفاق نظر می شود و اتفاق بزرگی که در این همبستگی رقم خواهد خورد به نفع همه مردم به خصوص جوانان این محله می باشد .

شهردار بندرعباس در پایان این دیدار گفت: اساس کار و عملکرد ما در رضایت شهروندان قابل توجیح هست و حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در این محله و دیگر محلات در جهت شناسایی موانع و معضلات و آسیب های اجتماعی است که قطعاً توسعه همه جانبه در همه ابعاد را باید به همراه داشته باشد و این مهم قطعا با بحث بررسی و اولویت بندی و مشورت با  اهالی، مسیر بهتری را برای چشم انداز ما ترسیم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه