English

ضبط۸ هزار و ۸۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌ کل دامپزشکی استان مرکزی در گزارشی عملکرد این اداره کل را در طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی تشریح کرد.

ضبط8 هزار و 800کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمد رضایی در این خصوص گفت: در راستای طرح‌ تشدید نظارت بر مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان مرکزی ، از زمان شروع طرح تشدید تا کنون 28 واحد متخلف شناسایی شدند که اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به تخلفات این واحد ها در حال انجام است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌ کل دامپزشکی استان در ادامه خبر گفت: در بازدیدهای انجام شده توسط دامپزشکی استان که از تاریخ ۱۹ اسفندماه سال گذشته شروع و تا 23 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تا امروز بیش از 3 هزار و 321 بازدید انجام شده که در این بازدیدها 183مورد غیر بهداشتی به ثبت رسید است.

وی افزود: در این بازدیدها همچنین 8 هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام ضبط و 2 هزار 600 کیلوگرم انواع فرآورده خام با دستور مقام قضایی معدوم شده است.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌ کل دامپزشکی استان همچنین عنوان کرد: در این طرح 1905 واحد تحت نظارت اعم از کشتارگاه، مرکز بسته بندی و عرضه فرآورده خام دامی توسط 103 نفر متشکل از 53 اکیپ کارشناس و دامپزشک در دامپزشکی استان مورد رصد و بازدید های بهداشتی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه