English

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران:

برنامه محوری، محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در مراسم معارفه خود، بر برنامه محوری به عنوان موتور محرک دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: برنامه محوری، محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد. ‎

برنامه محوری، محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن قلی زاده در مراسم معارفه خود به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دغدغه های حوزه مدیریتی در استان از رامسر تا گلوگاه مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: منابع انسانی غنی در مازندران وجود دارد و باید در همه نقاط استان و تمامی دستگاه ها به یک دید نگریسته شوند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت خدمات رسانی به مراجعین و ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی مورد توجه است، ادامه داد: براساس اسناد بالادستی و وظیفه شرعی و دینی، تکریم ارباب رجوع در دستور کار این معاونت و دستگاه ها قرار می گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دغدغه حاکمیت در مجموعه استانداری و فرمانداری ها وجود دارد، افزود: مفهوم اینکه بتوانیم راهبردها را ترقی دهیم و با نگاه بلند و عمیق برای ارتقای استان تلاش کنیم، در دستور کار قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مصادیق این تلاش را در نقش نیروی انسانی به عنوان برنامه محوری و توسعه محوری جستجو خواهیم کرد، گفت: برنامه محوری محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد تا بتوانیم براساس آن به نیاز جامعه توسعه استان دست یابیم.

قلی زاده با اشاره به اینکه معتقدم فقط متعلق به یک ساختمان و یک اداره نیستیم، بیان داشت: از وظایف و برنامه مندی سایر دستگاه ها نباید غفلت کنیم و در تعریف صف و ستاد اقدام کننده و عملیاتی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه