English

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

دولت برای خروج بازار برنج مازندران از رکود مصمم است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریالی دولت برای خرید برنج استان به مرحله اجرا رسیده است، گفت: دپوی برنج و رکود آن در بازار مازندران دغدغه جدی دولت است.

دولت برای خروج بازار برنج مازندران از رکود مصمم است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید عباس حسینی در نشست با فعالان و دست اندرکاران بازار برنج کشور در ساری، اظهار داشت: امروز شخص رئیس جمهور به همراه وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران، پیگیر اتخاذ تدابیر لازم برای بازاریابی و فروش برنج‌های دپو شده استان هستند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام جهاد کشاورزی مازندران اکنون شالیکاران درحال شخم و شیار و آماده برای خزانه گیری شدند،،  ادامه داد: توجه دولت به خروج بازار برنج در راستای امید و انگیزه شالیکاران برای ادامه کشت و کار است. 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران  در عین حال از همه دست اندرکاران و فعالان بازار برنج مازندران و کشور خواست تا با استفاده از فرصت تأمین نقدینگی از محل اعتبار چهار همت دولت، وارد بازار برنج آماده فروش در این خطه شوند.

وی تصریح کرد: قطعاً با شروع خرید توافقی برنج کیفی، ‌بازار از رکود خارج شده خرید و فروش آن رونق می گیرد.

حسینی با بیان اینکه همه نسبت به نظام مسایل هزینه های تولید و بازار برنج مازندران آشنا هستیم، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ زمین های کشاورزی و تولید برنج در این خطه، باید نسبت به روش های بازاریابی و تسهیل فروش محصول برنج اقدام عملی کرد.

وی به واردات بیش از حد برنج و اختلاط برنج کیفی مازندران با برنج های خارجی به عنوان مهمترین مشکلات امروز بازار این محصول راهبردی اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون دغدغه و نگرانی دولت خروج برنج از دست کشاورزان است، چراکه شالیکاران باید با خیال آسوده و با تأمین نقدینگی به کشت و کار جدید بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه