English

معاون اقتصادی استاندار مازندران، عنوان کرد؛

تنوع بسته‌های سرمایه‌گذاری مازندران نسبت به دیگر نقاط کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، گفت: تنوع بسته‌های سرمایه‌گذاری که در مازندران وجود دارد در هیچ یک از استان‌های کشور دیده نمی‌شود که با نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به توسعه و تعمیق سرمایه‌گذاری در مازندران، بستر لازم برای اجرای طرح‌های گوناگون اقتصادی با همکاری بخش خصوصی فراهم است. ‎

تنوع بسته‌های سرمایه‌گذاری مازندران نسبت به دیگر نقاط کشور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن خیریانپور، در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران، اظهار داشت: این استان با مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها اعم از کشاورزی، گردشگری، حمل و نقل، فناوری‌های نوین و صنایع، شیلات، دامپروری و بسیاری از حوزه‌های دیگر بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری و فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

وی ضمن برشمردن برخی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، ادامه داد: بالغ بر ۱۱۸ هزار تن از بهترین محصولات شیلاتی کشور در مازندران تولید می‌شود. در زمینه گیاهان دارویی بیش از ۷۰۰ گونه از این گیاهان را در استان داریم که می‌تواند زمینه سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کند.

معاون امور اقتصادی استاندار مازندران، گفت: مازندران روزانه بیش از پنج هزار تن شیر در صنایع لبنی تولید می‌کند که می‌تواند فرصتی برای سرمایه‌گذاری در دامپروری باشد.

وی، خاطرنشان ساخت: ۱۱ درصد از گوشت سفید کشور در مازندران تولید می‌شود. این امر اهمیت مازندران در زنجیره ارزش مواد غذایی را نشان می‌دهد که فرصت مهمی برای سرمایه‌گذاری است.

خیریانپور به ظرفیت‌های گردشگری استان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش گردشگری و صنایع دستی نیز مازندران مجموعه‌ای ارزشمند از فرصت‌ها را در اختیار دارد که می‌توان با تقویت آن ارزش افزوده صنعت گردشگری در این استان را افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه