English

استاندار مازندران:

معتادان متجاهر مازندران درمان می‌شوند

استاندار مازندران با بیان اینکه اشتغال بهبودیافتگان از برنامه‌های جدی دولت در مازندران است، گفت: با راه‌اندازی کمپ‌های پیشرفته در این استان و کمک خانواده‌ها، همه معتادان متجاهر در شهرهای مختلف مازندران جمع‌آوری و درمان خواهند شد.

 معتادان متجاهر مازندران درمان می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی‌پور در اولین همایش بهبودیافتگان مرکز بازپروری در بابل، بیان کرد: همه تلاش‌ها بر این است تا مازندران در آینده نزدیک به استانی عاری از اعتیاد تبدیل شود.

وی ادامه داد: در این دولت مازندران با راه‌اندازی کمپ‌های پیشرفته و فراهم کردن اشتغال بهبودیافتگان گام‌های موثری در کاهش آمار اعتیاد برداشته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه اشتغال بهبودیافتگان از برنامه‌های جدی دولت در مازندران است، افزود: اولویت اشتغال بهبودیافتگان با افرادی است که بیشترین همکاری را برای پاک شدن خود داشتند.

وی گفت: تحت هیچ شرایطی نباید بهبودیافتگان بعد از پاک شدن رها شوند، بلکه همه با همکاری و همدلی برای اشتغال و معیشت این افراد دغدغه داشته باشیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه نیروی انسانی، بزرگ‌ترین سرمایه یک کشور محسوب می‌شود، ابراز کرد: بهبودیافتگان اعتیاد تلخ‌کامی‌ها را به شیرینی تبدیل کردند و جامعه به این افراد نیاز دارد.

وی افزود: جامعه با دیدن این معتادانی که به صورت کامل پاک شدند، به آینده امیدوار خواهد شد و این افراد با اراده قوی خود مسیر زندگی‌شان را تغییر دادند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مرکز ترک اعتیاد بابل از جمله مراکز موفق در کشور است، خاطرنشان کرد: پرسنل این مرکز با روحیه جهادی و معنویت بالا، اقدام به خدمت‌رسانی به این قشر از جامعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: نقش خیرین بابلی در راه‌اندازی و فرآیند بهبودی این بیماران، بسیار برجسته است و این مسیر خیرخواهانه تداوم خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه