English

استاندار مازندران خبر داد؛

تخصیص حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل

استاندار مازندران گفت: در سفر هیأت دولت به مازندران حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه گذاری در زیر ساخت دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل اختصاص یافت که این اعتبار ۵.۵ درصد کل بوجه اختصاصی سفر هیأت دولت به این استان است.

تخصیص حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در نشست با اعضای هیأت رئیسه ۲ دانشگاه مازندران، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص مازندران سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان این استان یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال حدود ۱۰ میلیون مسافر و افزون بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خوردو وارد این استان شدند که این مسافران نیازمند خدمات درمانی هم هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه، با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر هیأت دولت به مازندران ۲ دانشگاه علوم پزشکی استان باید طرح های اولویت دار بهداشتی و درمانی مجموعه خود را معرفی کنند، افزود: همه این سرمایه گذاری ها به خاطر کسب رضایتمندی مردم به خدمات ارائه شده به آنها است.

وی عنوان داشت: پیشرفت های بهداشت و درمان کشور بعد از انقلاب حیرت انگیز است و تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه با گذشته نیست.

حسینی پور با بیان اینکه با توجه به شعار سال سرمایه گذاری بخش خصوصی در مراکز درمانی مازندران یک نیاز فوری است، خاطرنشان ساخت: توریسم درمانی در این استان یک ظرفیت بی نظیر است که نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی در حوزه سلامت بسیار حساس است و رضایتمندی مردم در این بخش با حساسیت بالا از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی رصد می شود.

استاندار مازندران اظهار داشت: هر چند در بخش بهداشت و درمان به پیشرفت های بزرگی دست یافتیم، اما هنوز کارهای مهم دیگری باید در این بخش انجام شود و باید در این مسیر تکاملی در حرکت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه