English

استاندار مازندران:

برنامه تحول اقتصادی، بر اساس ظرفیت های شهرستان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد

استاندار مازندران با بیان اینکه برنامه تحول اقتصادی بر اساس ظرفیت های شهرستان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد، گفت: مازندران باید مانند همیشه در مشارکت انتخاباتی در شمار استان های پیشرو باشد.

برنامه تحول اقتصادی، بر اساس ظرفیت های شهرستان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن اظهار داشت: امروز برای خروج مناطق مختلف در حوزه توسعه زیرساختی در همه بخش ها در گام نخست باید مزیت های این شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد و خوشبختانه جای جای استان از توانمندی و نیروی انسانی ممتاز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای دولت ارزش گذاری محصولات حوزه کشاورزی نظیر گل و گیاه، مرکبات و کیوی است که باید ساماندهی و به شکل ضابطه مند برای این محصولات که نقش مؤثری در رونق اقتصادی منطقه دارد، شود.

استاندار مازندران بیان داشت: متأسفانه مرکبات مازندران آنچه بررسی شده در خیابان های کشور قزاقستان عرضه می شود و این زیبنده مازندران نیست که محصولات آن به این شیوه به دیگر کشورها صادر شود و ضرورت دارد زیرساخت ها در این حوزه فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفندماه و آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری، گفت: مازندران باید مانند همیشه در مشارکت انتخاباتی در شمار استان های پیشرو باشد.

لازم به ذکر است در این آیین؛ حکمت داجلیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن معرفی و از خدمات یاسر زندی که در ۱۵ آبان ماه با حفظ جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی عهده دار مسوولیت سرپرستی فرمانداری این شهرستان شد، قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه