English

استاندار مازندران خبر داد؛

مازندران آماده برگزاری انتخابات / زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم است

استاندار مازندران با بیان اینکه بیش از 90 درصد از زیرساختهای لازم در سطح استان از جمله تجهیز و توسعه فیبر نوری فراهم است، گفت: اگر ابلاغیه برگزاری انتخابات الکترونیکی در مازندران از سوی وزارت کشور صادر شود ما می توانیم با برخی اقدامات تکمیلی، انتخابات مجلس در مازندران را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

مازندران آماده برگزاری انتخابات / زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در نشست فرمانداران استان مازندران که به میزبانی چالوس برگزار شد در گفتگو با خبرنگار موج با تأکید بر ضرورت امنیت و اقدامات لازم جهت برگزاری انتخابات پیش رو، اظهار داشت: با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی فرمانداران، خوشبختانه هیچگونه مشکل خاص امنیتی در سطح استان مازندران نداریم.

وی با بیان اینکه همه سازوکارها برای برگزاری انتخابات مجلس در مازندران آماده است، ادامه داد: مقدمات برگزاری انتخابات نیز توسط فرمانداران در همه شهرستان های استان فراهم شد و آماده برگزاری انتخابات با توجه به قوانین جدیدی که اعلام شد، هستند.

استاندار مازندران همچنین درباره وضعیت زیرساختی برگزاری انتخابات الکترونیکی در مازندران تصریح کرد: هنوز از سوی وزارت کشور در این مورد چیزی به ما ابلاغ نشد اما یکی استان هایی که ممکن است انتخابات در آن به صورت الکترونیکی برگزار شود همین مازندران است چرا که بیش از 90 درصد از زیرساختهای لازم در سطح استان از جمله تجهیز و توسعه فیبر نوری در مراکز مختلف در دو سال اخیر فراهم شده است.

وی افزود: اگر ابلاغیه برگزاری انتخابات الکترونیکی در مازندران از سوی وزارت کشور صادر شود ما می توانیم با برخی اقدامات تکمیلی، انتخابات مجلس در مازندران را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

حسینی پور در ادامه با بیان اینکه همچنین در این نشست موضوع مسکن ملی در مازندران نیز مطرح شد، عنوان داشت: با ایجاد تسهیلات لازم، دو شهرک بزرگ برای احداث مسکن ملی در مازندران در حال آماده سازی است که اجرای این طرح، رتبه مازندران در سطح کشور به شدت ارتقا پیدا می کند.

وی افزود: همه فرمانداران مأموریت داده شد تا زمین موردنیاز برای ساخت مسکن ملی را در شهرستانهای خود آماده کنند.

استاندار مازندران در پایان اشاره به اینکه در ماههای پایانی سال قرار داریم به تشکیل ستاد تنظیم بازار شب عید پرداخت و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی حضور میلیونی مسافران و گردشگران که از اقصی نقاط کشور در ایام نوروز به مازندران سفر می کنند، موضوعات و چالش های موجود هر یک از شهرستانهای استان توسط فرمانداران مطرح شد و تصمیمات بسیار خوبی در این حوزه اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه