English

در پی حادثه تروریستی کرمان صادر شد؛

پیام استاندار مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

استاندار مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام استاندار مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور، اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان از جمله کودکان بی گناه و معصوم شد، را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان ملت ایران اسلامی و کسانی که همواره در برابر رشادت‌ها و مجاهدت‌های دلاورانه امت اسلام در جای جای منطقه، زبون و خوار می‌شوند، به خیال خام خود می‌توانند با به شهادت رساندن ملت و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، ذره‌ای از باور، اعتقاد و ایمان ملت مسلمان و انقلابی ما بکاهند و در عزم و اراده ملت ولایتمدار ما خللی ایجاد نمایند.

دشمنان اسلام و انقلاب که در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان، با توحش و قساوت؛ مردان و زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع را به شهادت رساندند، ثابت کردند که تا چه اندازه از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری ایران و اتحاد ملت‌های مسلمان عصبانی هستند که با اعتقاد راسخ و یکپارچگی خود، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارند.

اینجانب اقدام و جنایت کوردلانه و وحشیانه دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان زائر و دلداده سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را به آستان حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت مؤمن و شهید پرور ایران و خانواده‌های معظم و داغدار به ویژه مردم ولایتمدار دیار علویان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای شهدای والامقام این حادثه تروریستی، آمرزش و رضوان الهی و برای مجروحان و آسیب دیدگان؛ عافیت و شفای عاجل آرزومندم.

یقیناً؛ آمران و عاملان این جنایت هولناک، تاوان سخت و دردناکی را در آینده نزدیک متحمل خواهند شد.

سیدمحمود حسینی پور

استاندار مازندران 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه