English

فرماندار چالوس:

اعتبارات چالوس باید ملی دیده شود

فرماندار چالوس گفت: انتظار ما این است با توجه به اینکه چالوس محل گذر چهار استان می باشد و خدمات ملی و فراملی ارائه می دهد اعتبارات ما در حد یک شهرستان غیرتوریست پذیر و غیرملی دیده نشود.

اعتبارات چالوس باید ملی دیده شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد شریفی در نشست بررسی مشکلات شهرستان چالوس با حضور وزیر کشور اظهار داشت: چالوس شهری است که پذیرای مهمانان ملی و بین المللی است امااین شهر اختیار خودش را ندارد که یکطرفه شدن را به نفع مردم خودش مدیریت کند و غالباً این یکطرفه شدن به مردم آسیب زده است. 

وی ادامه داد: امسال در پیک مسافر روزانه تا 26 هزار خودرو وارد شهر چالوس شد اما زیرساخت های چالوس در حد پذیرش حدود 7 هزار خودرو را دارد و هنوز آمادگی گنجاندن حجم مسافران بیشتر از این را ندارد. 

فرماندار چالوس با بیان اینکه اعتبارات در حد و اندازه شهرستان چالوس نیست، گفت: کمیته برنامه ریزی در سال فقط 60 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان در نظر می گیرد در حالی که ساماندهی دو رودخانه بزرگ ما در سردآبرود و چالوس نیاز به چند هزار میلیارد تومان بودجه دارد. 

وی افزود: اجرای دیواره رودخانه سردآبرود با توجه به سیل آبان گذشته به طول شش کیلومتر نیاز به 350 میلیارد تومان بودجه دارد و بنابراین مگر تا چه زمانی می توانیم از بودجه شهرستانی و استانی استفاده کنیم. 

شریفی ابراز داشت: تثبیت بستر رودخانه چالوس و جلوگیری از تخریب اراضی و منازل مسکونی نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار دارد و تکمیل پروژه های سیل تیر ماه 1401 مرزن آباد از جمله پل روستاهای واسپول و پولادکوه نیز نیازمند عزم و اعتبارات ملی است. 

وی عنوان داشت: لایروبی بستر رودخانه اجرای دیواره محور مواصلاتی کندوان و تکمیل سردهنه های کشاورزی و مکانیزه شدن کانال های زراعی به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 

وی تأکید کرد: انتظار ما این است با توجه به اینکه چالوس محل گذر چهار استان می باشد و خدمات ملی و فراملی ارائه می دهد اعتبارات ما در حد یک شهرستان غیرتوریست پذیر و غیرملی دیده نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه