English

فرماندار چالوس:

چالوس؛ آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

فرماندار چالوس گفت: در حاضر شهرستان چالوس آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است و امیدوارم یکی از شهرستان های برتر در ارائه تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی باشیم.

چالوس؛ آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد شریفی در حاشیه آیین افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: بزرگترین عملیات هایی که در شهرستان گردشگری چالوس برگزار می شود تسهیلات سفر به ویژه سفرهای نوروزی است که همه ساله در ایام نوروز و تعطیلات تابستانه اجرایی می شود. 

وی با بیان اینکه باید روند خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نسبت به سالهای گذشته از نظر کمی و کیفی بهتر باشد، ادامه داد:از نظر کمی، روند رو به رشد حضور گردشگران در چالوس را شاهد بودیم و جای خوشحالی دارد و بنابراین خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نیز مطلوب تر از گذشته باشد.

فرماندار چالوس گفت: امسال یک دستگاه آمبولانس اورژانس به نقطه بالادست در جاده چالوس اعزام و مستقر خواهد شد تا خدمات اورژانسی و درمانی در سریع ترین زمان ارائه شود.

وی تأکید کرد: باید کم کم به سمت شهر گردشگرپذیر در نراز انقلاب اسلامی برویم و بهترین خدمات را به گردشگران و مسافران بدهیم. 

شریفی افزود: چالوس از دیرباز مقصد گردشگران بوده است و پس از انقلاب اسلامی رویکرد بهتری پیدا کرد. 

وی تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان چالوس تا پایان نوروز 1403 حق مرخصی رفتن ندارند و ما نیز در فرمانداری این موضوع را سرلوحه خودمان قرار می دهیم.

فرماندار چالوس با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و سفرهای نوروزی عنوان داشت: در این زمینه تدبیری شد تا در ورودی و خروجی شهرستان، اماکنی جهت پذیرایی از مسافران تدارک دیده شد.

وی بیان داشت: در حاضر شهرستان چالوس آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است و امیدوارم یکی از شهرستان های برتر در ارائه تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی باشیم.

شریفی با بیان اینکه باید روند خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نسبت به سالهای گذشته از نظر کمی و کیفی بهتر باشد، ادامه داد:از نظر کمی، روند رو به رشد حضور گردشگران در چالوس را شاهد بودیم و جای خوشحالی دارد و بنابراین خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نیز مطلوب تر از گذشته باشد.

فرماندار چالوس گفت: امسال یک دستگاه آمبولانس اورژانس به نقطه بالادست در جاده چالوس اعزام و مستقر خواهد شد تا خدمات اورژانسی و درمانی در سریع ترین زمان ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه