English

با حضور مسئولان صورت گرفت:

افتتاح پایگاه امداد و نجات شهدای کوهی خیل جویبار

طی مراسمی‌ با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران پایگاه امداد و نجات شهدای کوهی خیل جویبار افتتاح شد.

افتتاح پایگاه امداد و نجات شهدای کوهی خیل جویبار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران؛ غلامعلی فخاری با بیان اینکه پایگاه محوری سیاست راهبردی هلال احمر مازندران اظهار داشت: این جمعیت برنامه‌های متنوعی برای ارتقای کارکرد پایگاههای امدادی دارد.

وی ادامه داد: این پایگاه امدادی در دو طبقه با زیربنای ۲۴۰ متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، استانی و ملی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و برای تجهیز آن ۳ میلیارد ریال توسط خیر ارزشمند حاج حسین غلامی هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: این پایگاه محور‌های مواصلاتی جویبار به ساری و محور جویبار به بابلسر که از جاده‌های پر خطر است را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: ۳۴ پایگاه به صورت شبانه روزی در نوار ساحلی و جلگه‌ای در مازندران فعال هستند که ۱۵ دستگاه آمبولانس در این مراکز فعالیت دارند.

فخاری بیان داشت: همزمان با افتتاح این پایگاه، ۵ خانه هلال هم مورد افتتاح قرار گرفت و در سال جاری این سومین طرح امداد و نجات ساحلی است که افتتاح شد.

وی ابراز داشت: طرح دریا از اول تابستان به صورت رسمی در مازندران اجرایی شده است که ۱۶۰۰ ناجی با بکارگیری امکاناتی نظیر خودرو‌های آمبولانس و موتورسیکلت در پیشگیری و کاهش غریق فعالیت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه