English

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

سال گذشته ۱۵درصد از مأموریتهای امدادی کشور در مازندران انجام شد

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمرمازندران گفت: 5859حادثه در سال 1401 توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شد که 15درصد از مجموع عملیات امدادی در سطح کشور را شامل می‌شود.

سال گذشته 15درصد از مأموریتهای امدادی کشور در مازندران انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، هاتف باقرسلیمی‌ اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی به 1586 حادثه جاده ای و 4273 حادثه غیرجاده ای، ارائه خدمات درمان سرپایی به 10018 نفر، انتقال 2112 مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به 329 نفر از جمله خدمات امدادی نجاتگران هلال احمر استان در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در 15 حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد ادامه داد: پایگاه امدادی ندا در شهرستان چالوس با انجام 443 عملیات امدادی، پایگاه شهیدان لطیفی نکا با ۱۳۷ عملیات امداد جاده ای، پایگاه رینه شهرستان آمل با 27 عملیات امداد کوهستان، پایگاه لیماکده شهرستان رامسر با 74 عملیات امداد شهری، پایگاه دوهزار تنکابن با انتقال 177 مصدوم به مراکز درمانی، پایگاه خشکه داران تنکابن با 12 عملیات امدادی صنعتی و کارگاهی و همچنین پست موقت پارکینگ شماره 3 بابلسر با انجام 67 عملیات دریایی و ساحلی بیشتر میزان خدمت رسانی به مصدومان و متأثرین از حوادث و سوانح مختلف را به ثبت رساندند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با امدادرسانی به 964 نفر در برف و کولاک و هلال احمر چالوس با امدادرسانی به 2953 نفر از متأثرین سیلاب رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

وی بیان داشت: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر تعدد انجام عملیاتهای امدادونجات و سرعت پاسخگویی در شمار استانهای نخست کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه