English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

هلال احمر مازندران در ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان رتبه نخست را کسب کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر توانمندی بالای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی، گفت: جمعیت هلال احمر مازندران امسال در خدمت رسانی به مسافران وگردشگران نوروزی در میان دستگاههای اجرایی استان موفق به کسب رتبه اول شد.

هلال احمر مازندران در ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در جلسه بررسی خدمات سفر مازندران با تقدیر از خدمات هلال احمر استان مازندران اظهار داشت: کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در سطح جاده‌ها و مبادی ورودی شهرهای استان با خدمات رسانی بهینه رضایت ۹۰ درصدی مسافران را جلب کردند.

وی با اشاره به تأکید استاندار مازندران برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران، ادامه داد: زیرساخت‌های امدادی و همچنین خدمات گردشگری مازندران با توجه به شرایط گردشگر پذیری استان نیازمند ارتقاء و کارآمدسازی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر نوروزی به این استان، افزود: با تلاش شبانه روزی جمعیت هلال احمر و با نظارت و هدایت فرمانداران استان امسال هیچگونه کمبودی از نظر امکانات و خدمات در تعطیلات نوروز مشاهده نشد.

وی خاطرنشان ساخت: افزایش سیاست نشاط اجتماعی و امید آفرینی از طریق تأمین رفاه مسافران و مردم بومی استان در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی مازندران قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه