English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران:

هفت پایگاه امداد و نجات مازندران فاقد خودروی امدادی و آمبولانس هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هفت پایگاه امداد و نجات استان فاقد آمبولانس است، گفت: مسئله کمبود و فرسودگی ناوگان امدادی این جمعیت به ویژه آمبولانس و خودروهای امداد و نجات به صورت ویژه پیگیری می شود.

هفت پایگاه امداد و نجات مازندران فاقد خودروی امدادی و آمبولانس هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران اظهار داشت: هلال احمر استان 35 دستگاه آمبولانس دارد که هر کدام در پایگاه های امداد و نجات مستقر هستند و ما نمی توانیم با توجه به حوادث طبیعی که همواره در جاده های استان به ویژه محورهای کوهستانی و جنگلی و 470 کیلومتر ساحل با آن مواجه هستیم، این آمبولانس ها را از پایگاه ها دور کنیم.

وی با بیان این که هفت پایگاه امداد و نجات مازندران فاقد خودروی امدادی و آمبولانس هستند، ادامه داد: در سفر اخیر دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، اختصاص هفت آمبولانس و خودروهای امدادی را به صورت ویژه پیگیری شد و انشاالله به زودی شاهد تحقق وعده ها خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران یکی دیگر از مشکلات این مجموعه را انجام مأموریت سنگین امداد و نجات در جاده های کوهستانی مواصلاتی هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر معرفی کرد و گفت: وجود 15 گردنه خطرناک کوهستانی، بیش از 63 رودخانه سیل گیر، تمرکز جمعیتی و در مجموع این که دو سوم از وسعت استان را مناطق جنگلی و کوهستانی و صعب العبور تشکیل می دهد، مأموریت های امداد و نجات جمعیت را حساس تر و سنگین تر کرده است.

وی بیان داشت: از آن جایی که مازندران همواره از 38 حوادث و بلای طبیعی دنیا 32 مورد را تجربه کرده و مستعد بسیاری از خطرات است، همه چالش ها و موانع واقعی شده در قالب سند جامع امداد و نجات تهیه و به استانداری مازندران و جمعیت هلال احمر کشور ارائه شده است.

فخاری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیات های امدادونجات و سرعت پاسخگویی در شمار استانهای برتر کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه