English

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

جمعیت هلال احمر پیشانی خدمت رسانی در نوروز است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: جمعیت هلال احمر پیشتاز و پیشانی خدمت رسانی در ایام نوروز است که خدمات متنوعی را به مسافرین و گردشگران ارائه می دهد.

جمعیت هلال احمر پیشانی خدمت رسانی در نوروز است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در شورای اداری این جمعیت با تقدیر از خدمات امدادی هلال احمر اظهار داشت: استان مازندران با توجه به شرایط طبیعی و اقلیمی در ایام نوروز و تابستان میزبان میلیونها گردشگر و مسافری است که برای گذران تعطیلات به این استان سفر می‌کنند و همین وضعیت باعث افزایش مأموریتهای هلال احمر و گسترش دامنه خدمت رسانی این نهاد مردمی می‌شود.

وی با اعلام حمایت همه جانبه استانداری مازندران از هلال احمر استان، ادامه داد: همه دستگاههای اجرایی باید با هم افزایی و کارگروهی به جمعیت هلال احمر کمک نمایند تا فرایند خدمت رسانی به مردم تسهیل گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در چندسال اخیر استان مازندران مقصد نخست گردشگران نوروزی بوده است، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها امسال مازندران میزبان 22 میلیون مسافر نوروزی است و تاکنون جلسات متعددی برای تسهیل خدمت رسانی به این میهمانان برگزار گردید و تصمیمات بسیار خوبی در این راستا اتخاذ شد.

وی با تأکید بر پشتیبانی ملی از جمعیت هلال احمر استان گفت: واقعیت این است که استان مازندران در همه زمینه‌ها با امکانات استانی، خدمات ملی ارائه می دهد و این مسئله در مورد جمعیت هلال احمر که وظیفه حیاتی امدادونجات را بر عهده دارد بسیار حساس تر و ملموس تر است.

سلگی، نشاط آفرینی و پیوست فرهنگی را از مهمترین ضرورتهای برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: برنامه‌های بسیار ارزشمندی در این خصوص تدوین شده که نشان از جامع نگری و درک درست مسئولان این جمعیت از شرایط موجود دارد.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان نیز مازندران اظهار داشت: 34 پایگاه مجهز امدادی، یک مرکز امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 35دستگاه آمبولانس با مشارکت 870 نفر نجاتگر و امدادگر و 1000 نفر جوان عضو جمعیت هلال احمر که در قالب 18 پست ایمنی و سلامت سازماندهی شده اند با صدها برنامه فرهنگی و اجتماعی و امدادی آماده خدمت رسانی به میهمانان  نوروزی استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه