English

عضو هیئت مدیره هلال احمر استان مازندران:

خودروها و آمبولانس هلال احمر چالوس مستهلک و زمین‌گیر شدند

عضو هیئت مدیره هلال احمر استان مازندران گفت: خودروهای هلال احمر چالوس مستهلک و آمبولانس زمین‌گیر شدند و هلال احمر مازندران باید به داد هلال احمر چالوس برسد.

خودروها و آمبولانس هلال احمر چالوس مستهلک و زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر کیالاشکی در آئین نکوداشت هفته هلال احمر و تجلیل از اعضا و داوطلبان این جمعیت در چالوس با اشاره به اینکه در سال گذشته 700 هزار داوطلب به هلال احمر پیوستند، اظهار داشت: در بحث کاشت یک میلیارد درخت اعضای هلال احمر پیشگام شدند و در این امر مهم نیست اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در اغلب برنامه های فرهنگی، عمرانی و امثالهم همواره پیش قدم هستند، ادامه داد: متأسفانه تجهیزات لجیستکی هلال احمر چالوس به خاطر ارائه خدمات گسترده، فرسوده و مستهلک شد.

عضو هیئت مدیره هلال احمر استان مازندران گفت: ما در چالوس جنگل و دریا و رودخانه داریم و هلال احمر در مواقع ضروری و حوادث و اتفاقات، به همه این قسمت ها خدمات امداد و نجات می دهند.

وی تأکید کرد: خودروهای هلال احمر چالوس مستهلک و آمبولانس زمین‌گیر شدند و هلال احمر مازندران باید به داد هلال احمر چالوس برسد.

کیالاشکی‌تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، شخص مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور قول دادند که سال 1402، سال نوسازی تجهیزات امداد و نجات به ویژه ناوگان خودرویی اعلام کرد.s

وی افزود: تلاش داریم تا از نیروهای هلال احمر به صورت قراردادی استفاده کنیم که در این زمینه نیروهای هلال احمر با درجه ایثار محقق شد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور امسال هم قول دادند که بحث استخدام هلال احمری‌ها با قراردادهای مختلف به درجه نجاتگر هم برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه