English

بیش از ۶ میلیون خدمت از سوی هلال احمر به مردم در ایام نوروز ارائه شد

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر اعلام کرد که جمعیت هلال احمر تا پایان تعطیلات نوروزی شش میلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۶۴ خدمت به مردم ارائه کرده است.

بیش از ۶ میلیون خدمت از سوی هلال احمر به مردم در ایام نوروز ارائه شد

به گزارش خبرگزاری موج، وحید سلیمی‌ با اعلام آمار کلی خدمات نوروزی جمعیت در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه، خدمات درمان، دارو و توانبخشی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز ۱۳ فروردین امسال، شش میلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۶۴ خدمت نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، پویش هلال رحمت و همچنین خدمات درمان و توانبخشی و معاینات حجاج در سطح کشور ارائه شده است.

سلیمی‌ با بیان اینکه در این مدت، ۵۸هزار نفر از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شده و ۸۲ هزار و ۴۷ بسته معیشتی نیز در قالب طرح هلال رحمت آماده توزیع در میان نیازمندان شده است، افزود: با مشارکت جوانان هلال‌احمر پنج میلیون و ۸۴۸ هزار و ۳۵۷ نفر/خدمت بشردوستانه از جمله راهنمایی مسافران، برپایی خیمه‌های نماز، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در ایام نوروز و در ورودی و خروجی‌های شهرها به مسافران ارائه شده است.

وی با اشاره به آغاز معاینات حج زائران در کشور نیز گفت: با همکاری ۶۵۹۳ نفر/روز پزشک، معاینات ۳۷ هزار و ۹۲۶ زائر تا پایان روز گذشته انجام شده است. همچنین در این ایام  ۱۱۵ هزار و ۶۳۲ خدمت توانبخشی، دارویی و درمانی با تلاش کادر دارویی و درمانی هلال احمر به مردم ارائه شده است.

سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر از روز ۲۴ اسفند با مشارکت ۴۵۵هزار نفر/روز نیروی انسانی جوان، امدادگر، داوطلب و کارمند هلال احمر آغاز شده است و تا پایان سفرهای نوروزی‌ تداوم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه