English

هلال‌احمر:

بیش از یک میلیون و ۶۶۶ هزار خدمت در ایام نوروز ارائه شد

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر در جلسه ستاد خدمات نوروزی این جمعیت که با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، از ارائه بیش از یک میلیون و ۶۶۶ هزار خدمت در قالب طرح‌های نوروزی و تا پایان روز گذشته خبر داد.

بیش از یک میلیون و ۶۶۶ هزار خدمت در ایام نوروز ارائه شد

به گزارش خبرگزاری موج، سلیمی گفت: خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر در قالب طرح‌های امداد نوروزی، خدمات بشردوستانه نوروزی، پویش هلال رحمت و خدمات دارویی و درمانی جمعیت از روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان چهار فروردین ۱۴۰۲ بوده است.

سخنگوی خدمات نوروزی جمعیت افزود: در این مدت امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۳۴ هزار نفر در سطح جاده‌ها و حوادث کشور در قالب پوشش ۲ هزار و ۱۶ عملیات امدادی، خدمت‌رسانی کرده‌اند.

سلیمی گفت: امدادگران هلال‌احمر در ۱۰ روز گذشته ۲۴۳۹ نفر را اسکان اضطراری داده، ۸۲۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و به بیش از ۱۳ هزار حادثه‌دیده، خدمات درمان در محل ارائه داده‌اند.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر همچنین با اشاره به اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی گفت: بیش از ۶۱۱ هزار و ۶۰۰ مسافر نوروزی نیز از خدمات بشردوستانه جوانان هلال‌احمر در مبادی و خروجی‌های شهر‌ها و در قالب خدمات آموزشی و درمان در محل، خیمه‌های نماز و فضا‌های دوستدار کودک و همچنین پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) بهره‌مند شدند.

سلیمی همچنین در تشریح خدمات این جمعیت در قالب پویش هلال رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: از نیمه اسفند تاکنون و با مشارکت خیرین و داوطلبان، بیش از ۵۰ هزار سبد معیشتی تهیه و میان نیازمندان در سطح کشور توزیع شده است.

به گفته سخنگوی جمعیت هلال‌احمر، مجموع خدمات دارویی، درمانی و توانبخشی هلال‌احمر در ایام نوروز ۲۲ هزار و ۲۷۹ نفر بوده و مجموع خدمات نوروزی هلال‌احمر شامل یک میلیون و ۶۶۶ هزار خدمت تا پایان روز چهارم فروردین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه