English

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد؛

بهره مندی ۴۰۰ هزار مسافر درون شهری از متروی اصفهان در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر برای انجام سفرهای درون شهری خود از خط یک متروی استفاده کردند.

بهره مندی ۴۰۰ هزار مسافر درون شهری از متروی اصفهان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا خورزنی با اعلام این خبر گفت: شرکت متروی منطقه اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ با همکاری مدیریت شهری و اهتمام کارکنان خدوم این شرکت به حدود ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان و مسافران نوروزی ارائه خدمت کرد.

وی افزود: ساعات فعالیت مترو در این کلان‌شهر از روز دوشنبه چهاردهم فروردین از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۰۰ تا ساعت ۲۱:۰۰ در ایستگاه‌های بیست‌گانه مترو و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ساعت ۲۱:۰۰ در ایستگاه‌های قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه پل، آزادی، کوی امام و صفه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه آخرین قطارها از دو ایستگاه مبدا صفه و قدس ساعت ۲۱:۰۰ حرکت می‌کند، ادامه داد: بهای بلیت متروی شهر اصفهان در سال‌جاری در بسته‌های ۲۲ سفره برای هر سفر دو هزار و 800 تومان (خرید از نرم‌افزار اصکیف یا دستگاه‌های فروش بلیت در ایستگاه‌ها) و با استفاده از اصفهان‌کارت برای هر نفر 3 هزار و 100 تومان و بلیط تک سفره 3 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه