English

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد؛

ارائه ۱۰۰ هزار ساعت خدمات داوطلبانه در سال گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: سال گذشته 8 هزار و 910 داوطلب این جمعیت با 24 هزار و 833 نفر روز فعالیت داوطلبانه بیش از 100 هزار ساعت خدمت داوطلبی انجام دادند که ارزش آن معادل 22 میلیارد تومان بوده است.

ارائه 100 هزار ساعت خدمات داوطلبانه در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار داشت: تاکنون بیش از 24 هزار داوطلب به طور رسمی در جمعیت هلال‌احمر مازندران ساماندهی شدند که در تلاش برای ارتقاء به 67 هزار نفر  در سال جاری هستیم.

وی ساختار داوطلبی در مازندران را به طور انحصاری در کشور ساختاری مبتنی بر شبکه‌های داوطلبانه تعریف کرد و ادامه داد: در ساختار شبکه‌ای افراد بر مبنای تخصص و علاقه‌مندی می‌تواند در شبکه‌های هم صنف و با رعایت شرایط حاکم در هلال احمر به‌ عنوان یک شبکه منسجم ساماندهی شده و پس از دریافت آموزش‌های کافی خدمت‌رسانی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: علاقه‌مندان کافی است‌ با ثبت نام و بارگزاری مدارک خود در سامانه members.rcs.ir به عضویت جمعیت هلال احمر در‌آیند.

وی این استان را جزء پنج استان برتر کشور در حوزه داوطلبی جمعیت هلال احمر کشور برشمرد و تصریح کرد: داوطلبان این استان در جمعیت هلال احمر کشور مقام مشورتی دارند.

این مسئول بیان داشت: در سال گذشته بیش از 42 کاروان سلامت در روستاهای کم برخودار استان و 52 پروژه داوطلبی با مشارکت پرشور داوطلبان نیک اندیش اجرا شد.

فخاری افزود: توزیع 3 هزار و 142 سبد معیشتی، برپایی هزار و 750 سفره پذیرایی غذای گرم، اهدای 3 هزار و 3 واحد خون، اهدا  بیش از 11 میلیارد تومان کمک حمایتی دارو و درمان به 6 هزار و 185 مددجو و همچنین کمک هزینه درمان به 110 مددجو از جمله خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی هلال احمر را بستری سالم و مستعد برای نیکوکاران به منظور خدمت به مردم توصیف کرد و اظهار داشت: در  سال جاری تلاش خود را برای عضویت تعداد کثیری از  هم‌استانی‌ها به عنوان داوطلب هلال احمر خواهیم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه داوطلبان پلی مستحکم برای انتقال توان توانمندان به نیاز نیازمندان هستند افزود: در سال گذشته تمامی 22 شعبه فعال استان  در بالاترین استاندارد داوطلبی تلاش کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه