English

رونمایی از خط پایلوت تولید بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندرا

طرح پایلوت استحصال محصولات هیدروکربنی بنزین، گازوئیل و نظایر آن از زباله با حضور احمد وحیدی وزیرکشور، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران و رضا علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران رونمایی شد.

رونمایی از خط پایلوت تولید بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندرا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با پیگیری های استاندار مازندران، امکان مدیریت اصولی پسماندهای ریجکت به محصولات ارزشمند هیدروکربنی، نظیر گازوئیل و بنزین و... به طور مستقیم و بدون هرگونه آلایندگی فراهم شده است.

استاندار مازندران طی دو ماه گذشته؛ جلسات متعددی را با شرکت فنی مهندسی نیرو گستر زیست سپهر برگزار و از تلاش آنان برای به نتیجه رساندن این طرح دانش بنیان حمایت کرد.

سید محمود حسینی در تداوم پیگیری ها و حمایت های خود از این طرح، از شرکت یادشده خواست تا طرح این فناوری را در مقیاس کوچک به انجام برسانند و به صورت پایلوت رونمایی کنند.

دیروز این شرکت اولین مرحله از تولید محصولات بنزین و گازوئیل و استحصال نیوجرسی، بلوک، جدول و نظایر آن را از تفاله های باقی مانده این فرآیند انجام داد و عملا از طرح دانش بنیان در حضور وزیر کشور و استاندار مازندران و معاون عمرانی استانداری رونمایی کرد.

گفتنی است، این تکنولوژی قرار است برای نخستین بار در مازندران اجرا شود که گامی در راستای اجرای طرح های سبز و فاقد آلایندگی زیست محیطی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه