English

رئیس کمیته امداد چالوس خبر داد:

مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی به مددجویان چالوس

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: مساعدت بیش از دو میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی مددجویان تحت حمایت در این شهرستان خبر داد.

مساعدت بیش از 2 میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی به مددجویان چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد قمی با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از برنامه های این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است که همواره در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد:  از ابتدای سال‌جاری تاکنون در قالب تعمیرات و احداث فضای جانبی مجموعاً تعداد 61 پروژه به مبلغ 471 میلیون تومان مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد چالوس با اشاره به احداث 33 واحد مسکن محرومین با مشارکت بنیاد مسکن گفت: تاکنون 550 میلیون تومان بلاعوض و مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون تومان در قالب وام توسط بنیاد به مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در بخش مسکن است، تصریح کرد: در این زمینه تلاش داریم از ظرفیت‌های مردمی، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری بهره بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه