English

معاون استاندار مازندران:

آگهی فروش سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران لغو شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: با پیگیری های استانداری مازندران، آگهی فروش سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران فعلاً لغو گردید.

آگهی فروش سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران لغو شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسن خیریانپور اظهار داشت: متعاقب آگهی که اخیراً از طرف هیات مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا مبنی بر فروش 58/06درصد سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صادر شده بود با پیگیری های استاندار مازندران و همچنین پیگیری های این معاونت در روز جاری توسط مدیرعامل این شرکت فعلاً فروش سهام یادشده لغو گردید. ‎

وی ادامه داد :در سال 1398 با پیگیری های استاندار  مازندران جلسه ای در تاریخ 1398/4/30 به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد که منتهی به اخذ 7 مصوبه اختصاصی برای شرکت چوب و کاغذ گردید و نتیجه این اقدامات افزایش تولید و تثبیت اشتغال در بزرگترین کارخانه کاغذ سازی کشور شد.  

خیریانپور تصریح کرد: طی مذاکره ای که  استاندار مازندران با مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا  انجام داد مقرر گردید در آینده نزدیک جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران تشکیل و پاره ای از مشکلات مطروحه و اقدامات اصلاحی نیز رسیدگی و مورد اتخاذ تصمیم قرار گیرد.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه