English

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

حوادث جاده‌ای باید به حداقل برسد

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: حوادث و سوانح جاده‌ای استان قزوین در ایام نوروز با حضور 100 درصدی پلیس و همکاری دستگاه‌های امدادرسان باید به حداقل برسد.

حوادث جاده‌ای باید به حداقل برسد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در رزمایش ترافیکی و خدمات سفرنوروز1403 که در محل قرارگاه پلیس راه استان قزوین برگزارشد، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده همواره از سال‌های گذشته تاکنون همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در ایام نوروز باعث کاهش سوانح جاده‌ای شده است.

 وی با بیان اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان همراه شده است، تصریح کرد: در همین روزهای پایانی سال با افزایش تردد خودروها در آزادراه‌های استان روبرو هستیم که فعالیت نیروهای انتظامی، امدادی، امنیتی و خدماتی پررنگ تر از گذشته است.

 سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: کنترل و مدیریت ترافیک، افزایش ضریب امنیتی مردم و تسریع در عبور و مرور وسایل نقلیه با هدف پیشگیری از تخلفات رانندگی از عمده برنامه‌های اصلی پلیس در ایام نوروز است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نقش پلیس را در نظم و انضباط ترافیکی بسیار مهم برشمرد و یادآورشد: پلیس همواره در ذهن مردم در راس دستگاه خدمات‌رسانی به جامعه قرار دارد و همواره با حضور پررنگ در رویدادهای مختلف سال نقش مهمی در کنترل ترافیک شهری برعهده داشته است.

 این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم ملت در خدمت مردم است و امروز برای هماهنگی و همپوشانی بیشتر کنار هم هستیم تا بتوانیم خدمات‌رسانی بیشتری به مردم داشته باشیم.

 سرهنگ عبدالمالکی در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و از هموطنان و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت نکات ایمنی ضمن پیشگیری از سوانح جاده‌ای، نوروز سلامت و امنی را سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه