English

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

دستگیری عاملان فروش مواد محترقه

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری 3 نفردراین خصوص خبرداد.

دستگیری عاملان فروش مواد محترقه
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سرهنگ داودعبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ، با اعلام این خبراظهارداشت:در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخرسال، درپی اخبارواصله مبنی براینکه افرادی سودجو درشهرقزوین اقدام به فروش مواد محترقه می نمایند، رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرارگرفت.

وی افزود:مأموران پس از بررسی صحت وسقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی، به محل های موردنظر اعزام و در بازرسی ازآن ها، تعداد 2 هزارو 713عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و  2 نفر رادستگیرکردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری"21محمودآباد"حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دربازدید از آن، 9 هزارو 862 عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و 6 کیلوو 400 گرم موادپیش ساز ترقه کشف و یک نفر دراین خصوص دستگیرشد.

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، کشف و جمع آوری مواد محترقه و آتش زا، در دستور کار پلیس قرار دارد از خانواده ها خواست: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشی با سلامتی کامل روزهای بهاری را تجربه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه