English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

سردار سلیمانی قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود

به همت کانون فرهنگی و دانشجوی ایثار و با همکاری ستاد شاهد و ایثارگر، مراسم بزرگداشت دهه مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار سلیمانی قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، به همت کانون فرهنگی و دانشجوی ایثار و با همکاری ستاد شاهد و ایثارگر، گروه معارف اسلامی، کانون اندیشه امام و رهبری، دبیرخانه تشکل‌های آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم بزرگداشت دهه مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و هم چنین مراسم اهدای ۱۰۰ عنوان جلد کتاب به کتابخانه دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین استادان، کارکنان و دانشجویان در مسجد امام رضا علیه السلام این دانشگاه برگزار شد؛ سرهنگ پاسدار دکتر محمد امیری مقدم مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با تشکر از عوامل برگزاری این مراسم و ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامی‌داشت روز مادر زن و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، میلاد امام خمینی (ره) و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقارن مبارکی است. چنانچه همانگونه که حضرت زهرا (س)؛ ولی امر عصر خویش را شناخت، به او وفادار بود و در راه تبیین ارزش‌های او جانفشانی کرد؛ سردار سلیمانی نیز این چنین کرد و در برابر، ولی فقیه زمان خود همان خط مشی حضرت زهرا (س) را مورد پیگیری قرار داد.

وی افزود: سردار سلیمانی، قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود، عظمتش را مرهون ایمان و معرفت ناشی از تلمذ در مکتب حضرت زهرا (س) و شاگردی در محضر امامین انقلاب اسلامی بود. وی که همواره ذکر یا زهرا (س) بر لب داشت با تکیه بر سلاح ایمان، هرگز مقهور سلاح و تجهیزات دشمن نشد و این چنین بود که حاج قاسم و یارانش از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت همواره ناممکن‌ها را ممکن ساختند و برای مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان عشق، امید و عظمت آفریدند.

سرهنگ پاسدار دکتر محمد امیری مقدم در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت معرفی مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان خطاب به دانشجویان یادآور شد: دختران و زنان پاکدامن ایران اسلامی به عنوان یک مسئولیت بزرگ تاریخی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) باید بستر ساز نسلی تاریخ ساز و با ایمان باشند، نسلی، چون نسل سلیمانی‌ها که ظالمان جهان از سایه آن‌ها می‌هراسند و آزادگان جهان به آن می‌بالند.

گفتنی است؛ در مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار دکتر محمد امیری مقدم، دکتر اسماعیل زینالی، استادان، کارکنان و دانشجویان، ۱۰۰ عنوان جلد کتاب به کتابخانه دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اهداء شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه